Από τα διαθέσιμα στοιχεία, παρά την κάμψη της ζήτησης, τα επώνυμα προϊόντα δείχνουν να αντέχουν στην κρίση, με αποτέλεσμα η μείωση της ζήτησής τους να μην είναι μεγαλύτερη από αυτή που παρατηρείται σε γενικότερο επίπεδο. Ο κ. Καραγεωργίου δεν εντοπίζει σοβαρή μετατόπιση συνολικά της ζήτησης των επωνύμων προϊόντων προς τα αντίστοιχα της ιδιωτικής ετικέτας. Ωστόσο, επισημαίνει ότι όσο θα συνεχίζεται ο υφεσιακός ρυθμός της οικονομίας, η εξέλιξη αυτή δεν θα αφήσει ανέπαφη και τη ζήτηση επωνύμων προϊόντων.
Η Αθηναϊκή Ριβιέρα απογειώνεται: Τα υδροπλάνα επιστρέφουν μετά από 50 χρόνια!
Παράλληλα, προσθέτει ότι η δημιουργία στην Ελλάδα διεθνώς επωνύμων εμπορεύσιμων προϊόντων είναι επείγουσα και απαιτεί καινοτόμες επενδύσεις με βασικά τους κριτήρια τη φαντασία, την ευρηματικότητα και την αξιοποίηση άυλων πλεονεκτημάτων που διαθέτει η χώρα, όπως για παράδειγμα ο πολιτισμός της και ορισμένα είδη διατροφής.
Οι επιχειρήσεις, σύμφωνα με τον κ. Καραγεωργίου, πρέπει να αναζητούν ταυτότητα και εικόνα διότι μέσω αυτών των δύο παραγόντων μειώνουν τους κινδύνους της αβεβαιότητας. Παρόμοιες προσπάθειες πρέπει να γίνουν και σε εθνικό επίπεδο για να αποκατασταθεί η εικόνα της χώρας μας η οποία τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί σοβαρές ζημιές.