Από εκεί και πέρα, ικανοποιητικά κινήθηκαν οι πωλήσεις για το 15% του δείγματος, ενώ για ακόμη ένα ποσοστό της τάξεως του 15% ήταν στα ίδια επίπεδα με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2020.
Από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιώς (ΕΣΠ) επισημαίνεται πως έχει μεταβληθεί η συμπεριφορά των καταναλωτών, καθώς «φαίνεται να διαθέτουν λιγότερα χρήματα για αγορές στις φετινές εκπτώσεις, συγκριτικά με πέρσι». Ακόμη, σημειώνεται πως για λόγους ασφάλειας επιλέγουν τις διαδικτυακές αγορές.
Τα είδη ένδυσης και υπόδησης
Από την έρευνα προκύπτει πως την Κυριακή 24 Ιανουαρίου, όταν η λειτουργία των καταστημάτων ήταν προαιρετική, παρότι το 76% των επιχειρήσεων επέλεξε να ανεβάσει… ρολά, μόνον το 24% δήλωσε ικανοποιημένο από τον τζίρο του. Κι αυτό διότι η πλειονότητα των καταναλωτών -και ειδικά οι πολύ νεαρές ηλικίες- κατευθύνθηκαν σε συγκεκριμένες, ξένες αλυσίδες.
Οσον αφορά στις προτιμήσεις του κοινού, πρώτα έρχονται τα είδη ένδυσης και υπόδησης, σε ποσοστό σχεδόν 70%. Γεγονός που αποδεικνύει πόσο μεγάλη σημασία έχει για την αγορά -και ειδικά για κάποια είδη- η δυνατότητα υποδοχής των πελατών εντός του καταστήματος.
Σε κάθε περίπτωση, οι δύο αυτές εβδομάδες, «παρά τους χαμηλότερους σε σχέση με πέρυσι τζίρους, αποτελούν οξυγόνο για την επιβίωση των επιχειρήσεων, οι οποίες παρουσιάζονται εξαιρετικά αποδυναμωμένες. Απαραίτητες προϋποθέσεις επιβίωσης είναι η ανάγκη λειτουργίας της αγοράς με υποδοχή των πελατών εντός του καταστήματος και ο εμπλουτισμός του πλαισίου στήριξης των επιχειρήσεων», υπογραμμίζει ο ΕΣΠ.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Τριπλή ανάσα ρευστότητας για χιλιάδες επιχειρήσεις με… ευρωπαϊκή σφραγίδα
«Click in shop»: Τι είναι και πώς θα λειτουργεί – 11 ερωτήσεις και απαντήσεις
Μειωμένα ενοίκια: Οδηγός για ιδιοκτήτες και μισθωτές – Ποιοι δικαιούνται να μην πληρώσουν
Προσωρινή σύνταξη: Όσα ισχύουν δεν επηρεάζονται – Τρία βήματα για την απονομή της
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr