Μετά το click away η αγορά θα πρέπει να υιοθετήσει το click inside, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παραλαμβάνει από το ταμείο τα προϊόντα που έχει παραγγείλει είτε τηλεφωνικά είτε διαδικτυακά.
Παράλληλα, ο καταναλωτής θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα είδη ένδυσης και υπόδησης, ώστε να αποφεύγεται η ταλαιπωρία της επιστροφής προϊόντων.
Παραμένει, πάντως, η υποχρέωση του καταναλωτή να κλείσει ραντεβού για την παραλαβή της παραγγελίας του και ξεκαθαρίζεται ότι δεν θα υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον προϊόντων από τα ράφια, εφόσον αυτά δεν περιλαμβάνονται στην παραγγελία.
Ερευνα ΕΤ: Λίγο πιο φθηνά φέτος τα κρέατα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι
«Βόμβα» Σύψα για σκληρά τοπικά lockdown: Οι 11 περιοχές που είναι στο μικροσκόπιο
Φρένο στα σενάρια για άνοιγμα των σχολείων – Τη νέα χρονιά η απόφαση
Αγγελίες ακινήτων με ενεργειακό πιστοποιητικό – Πότε είναι υποχρεωτικό για πώληση ή ενοικίαση
«Γκρίζα» διπλωματία με Γαλάζια Πατρίδα και Λωζάννη από την Τουρκία
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr