Ιταλικό τελικά θα είναι το σωσίβιο που θα σώσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον «ξαφνικό θάνατο». Η Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, θυγατρική του Ομίλου Trenitalia, αποτελεί τη μοναδική εταιρία που κατέθεσε δεσμευτική προσφορά στο διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ χθες για την απόκτηση του 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. Για την εταιρία συντήρησης τροχαίου υλικού ΕΕΣΣΤΥ (Rosco) δεν κατατέθηκε τελικώς δεσμευτική προσφορά, μολονότι αρχικώς υπήρξε έντονο ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ελεύθερου Τύπου», από το ΤΑΙΠΕΔ θα ζητηθεί αύξηση της προσφοράς των Ιταλών αφού το τίμημα θεωρείται ότι δύναται να ανέβει. Για την ΕΕΣΣΤΥ αναμένεται επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ θα συγκληθεί άμεσα για να εξετάσει τα επόμενα βήματα.
Το… μετάνιωσαν
Οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι δεν υπέβαλαν προσφορά για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεδομένου ότι είχαν συνδέσει την εν λόγω εταιρία με την απόκτηση του ΟΛΘ, ενώ λέγεται ότι καλοβλέπουν και το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης όπου μπορούν να βάλουν δικά τους τρένα για τη μεταφορά των εμπορευμάτων προς Ρωσία.
Αίσθηση προκαλεί η μη υποβολή προσφοράς των Γάλλων της Alstom για την ΕΕΣΣΤΥ, αφού όλες οι πληροφορίες έκαναν λόγο για έντονο ενδιαφέρον. Επίσης η Alstom με την Trenitalia διαθέτουν εδώ και χρόνια δεσμούς, με την πρώτη να αναλαμβάνει για λογαριασμό των Ιταλών την κατασκευή τρένων. Ακόμη, τέλη Ιουνίου ο γαλλικός όμιλος επελέγη για την κατασκευή 150 τρένων για τους ιταλικούς σιδηροδρόμους.
ΧΑΡΗΣ ΝΤΙΓΡΙΝΤΑΚΗΣ
Διαβάστε την συνέχεια στον Ελεύθερο Τύπο που κυκλοφορεί