Για τέταρτη συνεχή χρονιά το Κρητικό κρασί ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη και εντυπωσίασε όσους είχαν την ευκαιρία να το απολαύσουν. Το Δίκτυο Οινοποιών Κρήτης – Wines of Crete, βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου διοργάνωσε ένα μοναδικό Master class για το Κρητικό κρασί και απευθυνόταν αποκλειστικά σε εισαγωγείς, επαγγελματίες του κρασιού, οινοδημοσιογράφους και δημοσιογράφους γαστρονομίας εν γένει.
Η δράση που πραγματοποιήθηκε με τη συγχρηματοδότηση Εθνικών και Ευρωπαϊκών πόρων, είχε ως σκοπό την γνωριμία των επαγγελματιών του οίνου με τα κρασιά του νησιού που φέρουν τις ενδείξεις ΠΟΠ και ΠΓΕ αλλά και προέρχονται από τις μοναδικές αυτόχθονες ποικιλίες σταφυλιού.
Σύμφωνα με το Δίκτυο Οινοποιών η παρουσίαση έγινε στο wine bar CorkBuzz, γνωστό για τις τάσεις που δημιουργεί στον κόσμο του κρασιού της Νέας Υόρκης, με τη σημαντική συνδρομή του Master of Wine και Master Sommelier Doug Frost, σε συνεργασία με τον οινοποιό και Πρόεδρο του Δικτύου Οινοποιών Ηρακλείου Νίκο Μηλιαράκη. Τη δράση υποστήριξαν επίσης οι οινοποιοί από την περιοχή των Χανίων Αντώνης Ντουράκης και Ηρακλείου Πόπη Βολιτάκη καθώς και η project manager του Δικτύου, Στέλλα Αστυρακάκη, οι οποίοι, στο χρόνο που ακολούθησε μετά το Master class, είχαν την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω την ταυτότητα του κρητικού κρασιού αλλά και τη δεκαετή πλέον δράση της ομάδας των οινοποιών του νησιού.
Σε όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, όπως τόνισαν οι οργανωτές, υπήρξε συνεχόμενη προβολή της ροής της μέσα από τα social media που διατηρεί το Wines of Crete προβάλλοντας το Κρητικό κρασί.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πάνω από 150 άτομα, από το χώρο της εισαγωγής, εμπορίας και διακίνησης, εστιάτορες, sommeliers και Master Sommeliers, δημοσιογράφοι από σημαντικά περιοδικά οίνου όπως το “Wines and Spirits” και το “Wine Enthusiast” καθώς και bloggers.
Υπενθυμίζεται ότι η δράση αυτή εντάσσεται στον συνολικό ετήσιο προγραμματισμό των Οινοποιών της Κρήτης- όπως ΟιΝοτικά, Οινόραμα, Prowein, Ανοικτές Πόρτες Οινοποιείων, κα- που συνεχίζουν την προσπάθειά τους για την αναγνώριση και διάχυση της ιδιαιτερότητας και ποιότητας του Κρητικού κρασιού με στόχο τόσο την ενίσχυση των πωλήσεων στην αγορά του εσωτερικού αλλά και αυτής εκτός συνόρων, όσο και του σημαντικού οινοτουριστικού προϊόντος που έχει αναπτυχθεί την τελευταία δεκαετία στο νησί.