Το νήμα έκοψε πρώτος με 18,6% ο τελικός της Γιουροβίζιον στις 14 Μαΐου, με μεγάλο νικητή τη συμμετοχή της Ουκρανίας και του συγκροτήματος Kalush Orchestra με το τραγούδι «Stefania». Δεύτερος στην προτίμηση του κοινού με ποσοστό 17,1% τερμάτισε ο «Σασμός». Η δραματική σειρά του καναλιού της Κάντζας, που «χτυπάει» κόκκινο μέχρι σήμερα στους πίνακες της Nielsen, καταφέρνει και με τη 2η σεζόν να κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών με τις καταιγιστικές εξελίξεις της.
Στην τρίτη θέση συναντάμε τη σειρά του MEGA «Συμπέθεροι απ’ τα Τίρανα», με ποσοστό 16,4% για το επεισόδιο της 15ης Οκτωβρίου 2021. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν δύο ακόμη σειρές του MEGA, «Ο Αγιος Παΐσιος» με 15,6% και «Η Γη της Ελιάς» με 15,3%.
Επίσης, το «Φως στο Τούνελ» με την Αγγελική Νικολούλη στο MEGA, «Αγριες Μέλισσες» στον ΑΝΤ1, «Survivor» στον ΣΚΑΪ, Champions League στο MEGA και «Τhe Voice» στον ΣΚΑΪ απαρτίζουν το Top 10.
Από την 20άδα με τα δημοφιλέστερα προγράμματα, όπως φαίνεται και στους αντίστοιχους πίνακες, δεν απουσιάζουν το «Ράδιο Αρβύλα» και το «MasterChef». Η σατιρική εκπομπή του ΑΝΤ1, στις 14 Δεκεμβρίου 2021, σημείωσε 11,1% Αντίστοιχα, το ριάλιτι μαγειρικής του STAR, στις 11 Μαρτίου 2022, έκανε 9,6%.
Αρκάς: Ο Θανασάκης ξεμπερδεύει χριστουγεννιάτικα φωτάκια - Η αποστομωτική απάντηση της μητέρας του
Επίσης, στο Top 20, και συγκεκριμένα στη 13η θέση, βρίσκονται και μεγάλα ενημερωτικά γεγονότα όπως η επίσκεψη του πρωθυπουργού, Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, στον Λευκό Οίκο που μετέδωσε και το MEGA. Η έκτακτη επικαιρότητα σημείωσε στις 16 Μαΐου 10,8%.
Τέλος, η αλλαγή του χρόνου 31/12/2021 στην ΕΡΤ1 κατάφερε και κέρδισε και εκείνη μια θέση στον πίνακα της Nielsen με ποσοστό 10,9%, ενώ στη 18η θέση φιγουράρει και το ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1 «Η Φάρμα», και συγκεκριμένα το επεισόδιο της 4ης/12/2021, που κατάφερε να συγκεντρώσει 10,3%.
Ειδήσεις σήμερα
Διασυρμός για την Τουρκία το «μπλόκο» στον Τζιτζικώστα
Κτηματαγορά: Πως κινείται η αγορά στα νεόδμητα [πίνακες]