«GNTM» και «Άγριες Μέλισσες» διασταύρωσαν ξανά τα ξίφη τους, με τους τηλεθεατές να μοιράζονται ανάμεσα στο ριάλιτι μόδας και τη σειρά εποχής.
[fwduvp preset_id=”test” playlist_id=”Test”]
Prime time: Το «διαμάντι» του ΣΚΑΪ συνεχίζεται με δυνατές εκπομπές
Όμως, το ριάλιτι του STAR έχασε την πρώτη θέση τόσο στο σύνολο όσο και στο δυναμικό κοινό, με το σίριαλ να καθηλώνει με τις εξελίξεις του. Συγκεκριμένα, το «GNTM» έκανε 17,5% στο σύνολο και 24,8% στους τηλεθεατές 18-54, ενώ οι «Μέλισσες» 31% και 29%.
Να σημειωθεί ότι οι «8 Λέξεις» του ΣΚΑΪ έκαναν 17% και 10,5% ενώ το «Big Brother» 13.4% και 14,5%, αντίστοιχα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr