Μιλώντας στο περιοδικό Λοιπόν και τη Ρενέ Σαραντινού ο ηθοποιός που επανήλθε πιο δραστήρια θεατρικά πέρσι με το μιούζικαλ Cats, αποκάλυψε ότι ο βασικότερος λόγος που βρέθηκε στο χείλος της οικονομικής καταστροφής ήταν η ασυνέπεια πολλών παραγωγών.
Είναι χαρακτηριστικό ότι υπάρχουν τουλάχιστον 3-4 μεγάλες παραγωγές που του χρωστάνε λεφτά. Ο Κώστας Αρζόγλου εξηγεί ότι μόνο απ΄αυτές αν είχε πάρει όσα είχαν συμφωνηθεί, δεν θα είχε μπει ποτέ στον φόβο της απώλειας του σπιτιού. Πρόκειται για ένα ποσό που αγγίζει τις 50.000 ευρώ.
«Έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε, από το πρόβλημα υγείας με τον όγκο στον εγκέφαλο, αυτό για εμένα είναι ξεπερασμένο. Ομολογώ ότι τρομάζω από μερικών φορέων την ανειλικρίνεια. Είμαι απλήρωτος από την κυρία Λεμπέση, έχοντας κάνει μια παράσταση, η οποία πήγε δύο φορές περιοδεία. Είμαι απλήρωτος από ένα μιούζικαλ «Ξημερώνει Κυριακή) του Μίμη Πλέσσα, στο Θέατρο Μείζονος Ελληνισμού. Είμαι απλήρωτος από το Δήμο Λαμίας, που είχα κάνει μια σκηνοθεσία.
Μαριγκόνα: Τρέλανε το ΣΕΦ και όλη τη χώρα - Από 97 followers έφτασε στους 34.000 μέσα σε ένα 24ωρο
Αν αυτά τα χρήματα είχαν δοθεί, δεν θα είχα οικονομικό πρόβλημα με το σπίτι μου, γιατί μιλάμε για πάνω από 50.0000 ευρώ. Τα προβλήματα μου προέκυψαν επειδή έχω μείνει απλήρωτος και όλοι αυτοί επικαλούνται τις οικονομικές δυσκολίες. Το θεωρώ πάρα πολύ μεγάλη ταπείνωση το ότι βλέπουν τις οικονομικές δυσκολίες τις δικές τους και ξεχνάνε τις δικές μου.
Ο Δήμος Λαμίας διαχειρίζεται ένα δημόσιο λογιστικό, όχι ιδιωτικό. Ο Άκης Ευαγγέλου ήταν παραγωγός στο «Ξημερώνει Κυριακή», στο οποίο πρωταγωνιστούσα απλήρωτος… Έχουν περάσει 4 χρόνια από τότε και 3 χρόνια από το Δήμο Λαμίας και 8 χρόνια από την κυρία Λεμπέση… Να βάλουμε κι άλλα; Είναι και πολλά άλλα μικρότερα.
Όλοι αυτοί υπολογίζουν τους δικούς του κινδύνους και όχι τους δικούς μου. Μετά το Underground άλλαξαν γραμμή πλεύσης τα μυαλά μου, αντί να ζητάω, θέλω να ζητιέμαι. Έχω ανάγκη να νιώσω τη ζήτηση μου».
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]