Το ίδιο εντυπωσιακή με την είδηση είναι η υποδοχή στο αεροδρόμιο του Ελληνικού με εκατοντάδες θαυμαστές να την περιμένουν να κατέβει από το αεροσκάφος. Όταν αυτή εμφανίζεται φορώντας πράσινη εμπριμέ μεταξωτή μπλούζα και στενή φούστα κάνοντας χαριτωμένα μειδιάματα και υποκλίσεις, επικρατεί πανικός από ξεφωνητά και σφυρίγματα, με τις εφημερίδες να γράφουν για σκηνές απείρου κάλους :
“Το τι επακολούθησε είναι αδύνατον να περιγράψει κανείς. Το έξαλλον πλήθος όρμησε κατ’ απάνω με άγριες διαθέσεις, και η αστυνομία ήταν αδύνατον να το σταματήσει. Η εκρηκτική γόησσα τα χάνει. Ξεχνά και τα πνιχτά γελάκια και τις εξεζητημένες κινήσεις. Μια επιθυμία έχει μονάχα: να σωθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα από το εξαγριωμένο πλήθος των μαινόμενων θαυμαστών. Ο μάνατζερ της σκορπίζει …γροθιές δεξιά και αριστερά, υποβοηθούμενος στο έργον του από τους αστυνομικούς που τα έχουν και αυτοί χαμένα. Τέλος η Μάνσφιλντ ξεμοναχιάζεται στην αίθουσα του μπαρ, αλλά για ελάχιστο χρονικό διάστημα. Επακολουθεί αληθινή επέλασις. Το πλήθος ορμά από τα παράθυρα”.
Η τρομαγμένη σταρ αφού υπογράφει βιαστικά αυτόγραφα σε χαρτιά, εφημερίδες, φωτογραφίες, περιοδικά και στον …γιακά του Γιώργου Οικονομίδη που της μιλά στα ελληνικά, διαφεύγει από το αεροδρόμιο με μια κούρσα που της παραχωρούν οι διοργανωτές της άφιξης της “Φοξ” και “Σκούρας φιλμ”, όπου στο πίσω κάθισμα την περιμένει για συνέντευξη ο δημοσιογράφος Χρήστος Οικονόμου.
Φυσικά το πρόγραμμα της εκρηκτικής Τζέιν είναι υπερβολικά γεμάτο. Μένει στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία και στις ελάχιστες ημέρες που κάθεται στη χώρα μας προλαβαίνει να κάνει τα πάντα : φοράει πολλά από τα 30 προκλητικά ρούχα που έχει φέρει μαζί της, προβάλει συνεχώς τα πλατινέ μαλλιά και τις θρυλικές καμπύλες της, παρευρίσκεται στο “Αττικόν” στην πρεμιέρα της ταινίας “Όλα για τον άνδρα” της “Σκούρας φιλμ” που πρωταγωνιστεί, φωτογραφίζεται στην Ακρόπολη και με τσολιάδες, ενώ κάνει και “αρπαχτές” διαφημίζοντας σειρά ελληνικών προϊόντων όπως μπύρα, πετρογκάζ κλπ.
Στη συνέντευξη Τύπου μιλά για την αγάπη της στην αρχαία Ελλάδα, και για τον Έλληνα που την …γλυκαίνει στις ΗΠΑ : “Σας αποκαλύπτω ότι είμαι φανατική ελληνολάτρης από τότε που σπούδασα αρχαία ελληνική ιστορία στο Πανεπιστήμιο. Η “Πολιτεία” του Πλάτωνος είναι το αγαπημένο μου βιβλίο. Για να καταλάβετε δε πόσο ερωτευμένη είμαι με την Ελλάδα, θα σας πω και το εξής : όταν χτιζόταν προ δύο ετών το σπίτι μου στο Χόλιγουντ, παρακάλεσα ένα γνωστό μου ντεκορατέρ να διακοσμήσει τη μεγαλύτερη αίθουσα με κίονες κορινθιακού ρυθμού και με παραστάσεις και αγάλματα αρχαίας ελληνικής τέχνης.
Στην αίθουσα αυτή βρίσκω μεγάλη ξεκούραση και εκεί συνήθως διαβάζω βιβλία και μελετώ τους ρόλους μου. Μου έχει συσταθεί να μην τρώω γλυκά αλλά σας εξομολογούμε ότι πότε-πότε τρώω στα κρυφά κάτι θαυμάσια γλυκίσματα που φτιάχνει ένας Έλληνας φίλος μου που είναι ζαχαροπλάστης σε ένα από τα καλύτερα ρεστοράν του Χόλιγουντ”.
Φήμες λένε ότι αξέχαστη μένει η εμφάνιση του “Σπούτνικ του Χόλιγουντ” όπως αποκαλείται, σε όσους βρίσκονται σε ταβέρνα του Μικρολίμανου όπου τρώει η Μάνσφιλντ. Ενώ φωτογραφίζεται περιχαρής σε βάρκα, φεύγει αρχικά η μία τιράντα που συγκρατεί το φημισμένο στήθος της και στην προσπάθεια να την επιδιορθώσει φεύγει και η δεύτερη, χαρίζοντας έτσι ένα εξαιρετικό θέαμα στους τυχερούς παρευρισκόμενους…
Το ματωμένο «βασίλειο» των Ασαντ: Μισός αιώνας σκληρής δικτατορίας στη Συρία
Το τραγικό της τέλος
Στις 29 Ιουνίου του 1967 στα 34 χρόνια της, γύρω στις 2 τα ξημερώματα, σε έναν σκοτεινό αυτοκινητόδρομο της Λουιζιάνα, γυρίζοντας από ένα νυχτερινό κέντρο όπου εμφανιζόταν, το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαινε με τρία από τα παιδιά της, ανάμεσα τους και η ηθοποιός Μαρίσκα Χάρτζιτεϊ, γνωστή από τη σειρά «Νόμος και Τάξη», χτύπησε στο πίσω μέρος ενός ημιφορτηγού. Η πρόσκρουση έκοψε το πάνω μέρος του αυτοκινήτου, σκοτώνοντας ακαριαία τους τρεις ενήλικες στο μπροστινό κάθισμα. Ως εκ θαύματος, τα παιδιά που κοιμόντουσαν στο πίσω κάθισμα επέζησαν. Πολλοί έλεγαν ότι η Μάνσφιλντ κατά τη διάρκεια του ατυχήματος αποκεφαλίστηκε.