Η Ραφαέλα Ρομπέρτα Πελόνι συστήνεται ως μελαχρινή στο ελληνικό κοινό με εξώφυλλα στις αρχές της δεκαετίας του 60, ως η λιγότερη γνωστή από τις μεγάλες Ιταλίδες ντίβες της περιόδου. Η καριέρα της εκτοξεύεται όταν εισάγει στην ιταλική τηλεόραση την αμερικάνικη εκδοχή των show με τολμηρά φορέματα, πολύ χορό, ενέργεια, τραγούδι και ξανθό μαλλί.
Ο πρώτος που διαβλέπει την επερχόμενη εμπορική επιτυχία στην Ελλάδα, είναι ο εμβληματικός άνθρωπος της εγχώριας δισκογραφίας Τάσος Φαληρέας, που το 1976 τυπώνει τον πρώτο ελληνικό της δίσκο στη CBS με τεράστια επιτυχία.
Τότε, το ΕΙΡΤ, νυν ΕΡΤ, έχει την εξαιρετική για την εποχή έμπνευση να καλέσει τη δημοφιλή σταρ για να παρουσιάσει το σώου της στην άμαθη γι αυτές τις παραγωγές ελληνική τηλεόραση. Μάλιστα, ο σκηνοθέτης του καναλιού Άρης Λυχναράς συναντά την Καρά σε Πίζα και Ρώμη όπου σχεδιάζουν τις λεπτομέρειες και τα σκηνικά του σώου.
Στις 15 Φεβρουαρίου 1977 η Ιταλίδα show woman φτάνει στην Ελλάδα έχοντας μαζί της 50 ομοιόμορφες βαλίτσες με 500 κιλά ρούχα και επταμελές ανδρικό χορευτικό συγκρότημα, ενώ στους πολλούς δημοσιογράφους που την περιμένουν στο αεροδρόμιο δηλώνει πως έρχεται αφιλοκερδώς «…για να κάνω ένα πείραμα αν μπορώ να πιάσω έξω από την Ιταλία».
Εδώ, μαγνητοσκοπεί δύο ωριαία σώου για τα οποία μάλιστα ζητά συγνώμη για τις ατέλειες τους, αφού γυρίσματα που στην Ιταλία διαρκούν ένα μήνα εδώ γίνονται μέσα σε δύο ημέρες, με την ίδια να εξαντλείται αφού τραγουδά ζωντανά και όχι πλει μπακ.
Το πρώτο επεισόδιο του «Ραφαέλα Καρά show» που προβάλλεται ένα σχεδόν μήνα μετά στις 10.30 στο ΕΙΡΤ, εκτινάσσει τη ακροαματικότητα του καναλιού, τη δημοτικότητά της στα ύψη – αφού σε ελάχιστες ημέρες πουλά πάνω από 15.000 δίσκους- ενώ δίνει έμπνευση στον Φαληρέα για νέα πρόσκληση – προώθηση του νέου της δίσκου. Πράγματι, η Καρά επιστρέφει πέντε μήνες μετά για να υποδυθεί στο «Εκείνες και εγώ», το ρόλο μιας παλιάς κατάκτησης του «γυναικά» Λάμπρου Κωνσταντάρα…
Έκτοτε, για τα επόμενα δύο χρόνια, η εκρηκτική Ιταλίδα κάνει πολλές φορές το δρομολόγιο Ρώμη– Αθήνα. Γυρίζει νέα σώου στην ελληνική τηλεόραση, της απονέμονται δύο χρυσοί δίσκοι – 50.000 πωλήσεις έκαστος- στο Χίλτον, εμφανίζεται στον αποκριάτικο χορό του Κινγκ Τζορτζ, ενώ φήμες λένε ότι το 1978 φιλοξενείται σε έπαυλη Έλληνα ιστιοπλόου στην Αίγινα.
Σε κάθε περίπτωση η παρουσία της Ραφαέλας Καρά στην Ελλάδα του δεύτερου μισού της δεκαετίας του 70 είναι καταιγιστική. Τα τηλεοπτικά της σώου επαναλαμβάνονται πολλές φορές μετά από απαίτηση των τηλεθεατών, είναι η μοναδική γυναίκα που, μετά την Αλίκη Βουγιουκλάκη, κινήσεις, κομμώσεις και ντυσίματα της αντιγράφονται από διάσημες και μη, αποτελεί το «σκοτεινό αντικείμενο του πόθου» της ανδρικής νεολαίας της εποχής, οι ντισκοτέκ ανοίγουν και κλείνουν με τα τραγούδια της, ενώ ελάχιστοι αντέχουν στο πειρασμό να μην τηλεφωνήσουν, έστω μια φορά, στο «6 8 6 8 3 5 7»…
Ντεγκρέτσια: Η αμηχανία ενός επώνυμου με ονομασία προέλευσης... - Η μακρά ιστορία από την αρχή
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Τροφοί παραμάνες και …βυζάχτρες
- Ντόρα Μάαρ: Ποια είναι η καλλονή που ανήκει το «Γυναικείο Κεφάλι» του Πικάσο
- Υπόθεση «Καρολαϊν» από το μακρινό 1952… [ντοκουμέντα]
- 1908 – Φυλακές Πύλου: Απόδραση με οικονομοτεχνική μελέτη
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter