ΤΟ πρόβλημα της εισιτηριοδιαφυγής υπήρχε, αλλά εντάθηκε την τελευταία δεκαετία. Για κάποιους η εικόνα των παλαιών λεωφορείων και η χρονοκαθυστέρηση των δρομολογίων λειτουργούσε ως δικαιολογία για να μην χρησιμοποιήσουν εισιτήριο.
Η εμβληματική μεταρρύθμιση στη Δικαιοσύνη
Η κατάσταση, όμως, αλλάζει τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να λαμβάνει τα εύσημα. Στους δρόμους των δύο πόλεων κυκλοφορούν 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, αλλά και αρκετές δεκάδες σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Μέχρι το καλοκαίρι του 2025 θα έχει αντικατασταθεί ο στόλος λεωφορείων στην πρωτεύουσα, ενώ στη συνέχεια ο στόχος θα είναι να αυξηθεί και ο αριθμός των λεωφορείων που εκτελούν δρομολόγια. Παράλληλα, στις 30 Νοεμβρίου ξεκινάει η λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, ενώ προχωρούν τα έργα για την κατασκευή της Γραμμής 4 στην Αθήνα.
ΣΕ αυτήν τη νέα εποχή δεν γίνεται κάποιοι επιβάτες να μην ακυρώνουν εισιτήρια. Τα πρώτα δείγματα από την αυστηροποίηση των ελέγχων, αλλά και από την είσοδο μόνο από την μπροστινή πόρτα των λεωφορείων είναι θετικά. Τον Σεπτέμβριο αυξήθηκαν οι επικυρώσεις εισιτηρίων 11% στο μετρό, 22,4% στο τραμ και 19% στα λεωφορεία. Προφανώς και πρέπει να ενταθούν ακόμα περισσότερο οι έλεγχοι και τότε τα αποτελέσματα θα είναι θεαματικά. Οι συγκοινωνίες γίνονται καλύτερες και το τζάμπα… τελείωσε.