Η ηθοποιός, που καταγγέλλει και αυτή τον Πέτρο Φιλιππίδη για απόπειρα βιασμού, ήταν ιδιαίτερα συναισθηματικά φορτισμένη με αποτέλεσμα λίγα λεπτά μετά την έναρξη της κατάθεσης στη δίκη να ζητήσει να διακοπεί για λίγο η διαδικασία, ξεσπώντας σε κλάματα.
«Εγώ τελείωσα δραματική σχολή το 2007. Όλη η οικογένεια μου ήταν πολύ υποστηρικτή και μου έδειχναν εμπιστοσύνη επειδή με μεγάλωσαν με τρόπο σωστό. Για μένα με μεγάλωσαν με ηθικές αρχές και στέκονταν πάντα δίπλα μου. Ενώ φοιτούσα στη σχολή με πήρε στην παράσταση του με ακρόαση ο κ. Μιχαλακόπουλος και έμεινα για δύο χρόνια. Μου έδωσε ευκαιρία και έπαιξα και σε ένα σήριαλ.
Αμέσως επόμενη δουλειά ήταν με τη Ζωή Λάσκαρη κατόπιν ακροάσεως. Είναι σύνηθες να δίνουμε βιογραφικό μας από εδώ και από εκεί και να ψάχνουμε δουλειά. Ο πατέρας μου είχε έναν μακρινό ξάδελφο. Ήταν πρώην πρόεδρος δικηγορικού συλλόγου στον Πειραιά. Είπε: έχω γραφείο μαζί με δικηγόρο της εταιρίας που ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής ο Πέτρος Φιλιππίδης. Εγώ αυτό μέχρι τότε δε το γνώριζα. Είπε: να μου δώσετε ένα βιογραφικό να του το δώσω. Μου έκλεισε ραντεβού και πήγα έδωσα βιογραφικό στον δικηγόρο, τον ευχαρίστησα. Μου είπε: θα πω στον Πέτρο ότι είσαι ανιψιά μου να σε προσέξει, είναι λίγο περίεργος. Εγώ κατάλαβα ότι μάλλον θα είναι πιο αυστηρός με τους ηθοποιούς. Ήξερα ότι είναι γνωστός, διακεκριμένος, με εξουσία φυσικά» περιέγραψε η μάρτυρας για το πως γνώρισε τον Πέτρο Φιλιππίδη.
Στη συνέχεια η ηθοποιός ανέφερε πως σχεδόν άμεσα εκείνος την πήρε τηλέφωνο.
«Ήμουν σπίτι μαζί με σύντροφο μου. Μου είπε ότι είδε το βιογραφικό μου, του φάνηκε αξιόλογο και θέλει να με δει από κοντά. Μου είπε ότι με θέλει για αντικατάσταση στον Μπακαλόγατο. Μου έκανε εντύπωση που με πήρε ο ίδιος τηλέφωνο. Πήγα στο θέατρο και παρακολούθησα την παράσταση από τις καλές θέσεις μπροστινές. Μου έστειλε μήνυμα “έμαθα ότι έχεις έρθει, να περάσεις καλά”. Κατά τη διάρκεια της παράστασης μου απηύθυνε κάποια ατάκα.
Αυτό συμβαίνει στο θέατρο. Στο διάλειμμα μου έστειλε μήνυμα και μου είπε ότι όταν τελειώσει με περιμένει στο καμαρίνι του. Υπήρχε μεγάλη ουρά από θαυμαστές και περίμενα να πάω να του μιλήσω. Ήταν εγκάρδιος. Κι εγώ. Είχα χαρεί που τον γνώρισα. Του είπα ότι είμαι ανιψιά δικηγόρου, του είπα ναι, μου είπε να βγάλω παλτό και να κάνω στροφή. Το θεώρησα φυσιολογικό. Μου εξήγησε ότι η παράσταση παίζει τρία χρόνια και μετά το Πάσχα θα πάει Θεσσαλονίκη. Μου είπε ότι η κοπέλα που έπαιζε τη Λίτσα δεν μπορούσε να πάει Θεσσαλονίκη».
«Μου είπε θα έρχεσαι θα βλέπεις τη παράσταση και θα κάνεις μία δύο πρόβες για να πάμε για παράσταση. Δέχθηκα και την επόμενη ήμουν πάλι εκεί. Όλο αυτό το σκηνικό έχει έκταση μία εβδομάδα θεατρική. Πάντα έβλεπα παράσταση και πήγαινα μετά στο καμαρίνι. Δεν είχα πάρει κείμενο, του το ζητούσα. Συζητούσαμε για την παράσταση. Μεταξύ αυτών που είχαμε συζητήσει, του είχα πει ότι έχω σχέση, που μένω, του είχα πει ότι δεν ήθελα να πιω, με ρώταγε εάν έχω αυτοκίνητο και μου έλεγε να με γυρίσει. Εγώ του έλεγα ότι είχα γιατί δεν αισθανόμουν άνετα. Μου είχε πει ότι είμαι όμορφη και ότι ο ρόλος μου ταιριάζει…» συνέχισε η δεύτερη καταγγέλλουσα.
Σε αυτό το σημείο ξέσπασε σε κλάματα και η δίκη διεκόπη για λίγο.
Είναι η πρώτη φορά που από την ημέρα της έναρξης της δίκης με κατηγορούμενο τον ηθοποιό η διαδικασία διεξάγεται με όρους δημοσιότητας καθώς η πρώτη μάρτυρας είχε ζητήσει και το δικαστήριο είχε κάνει δεκτό το αίτημα για διαδικασία κεκλεισμένων των θυρών.
Όπως εξήγησε ο δικηγόρος της Ζαχαρίας Σαλούστρος και σε γραπτή δήλωση του «η εντολέας μας επέλεξε να μη ζητήσει την προστασία που παρέχει στο θύμα του βιασμού και της απόπειρας βιασμού ο Κώδικας Ποινικής Δικονομίας περί διεξαγωγής της δίκης κεκλεισμένων των δύο, καθώς η κατάθεση της στο ακροατήριο και με την παρουσία του κατηγορούμενου, του ανθρώπου που στιγμάτισε τη ζωή της και τον οποίο φοβάται ακόμη και τώρα, προκαλεί ιδιαίτερη ψυχική ταλαιπωρία, ενώ υπάρχει ανάγκη προστασίας του ιδιωτικού και οικογενειακού της βίου.
Από την άλλη μεριά όμως φρονεί ότι έχει σημασία ενόψει των προτάσεων ο κοινωνικός, παιδαγωγικός και εγκληματοπροληπτικός σκοπός της δίκης. Να καταδείξει και να αποκαλύψει παθογένειες συμπεριφορές στο χώρο του θεάτρου και της εργασίας γενικότερα που προσβάλλουν σοβαρά έννομα αγαθά όπως η γενετήσια ελευθερία και η προσωπικότητα των συνεργατών και των υποψηφίων συνεργατών, ιδιαίτερα των νεότερων αλλά και να αποτρέψει την επανάληψη τους».
Ωστόσο, με την ολοκλήρωση της κατάθεσης της πρώτης καταγγέλλουσας και λίγο πριν την έναρξη της δεύτερης προκλήθηκε ένταση από την τοποθέτηση του δικηγόρου της δεύτερης καταγγέλλουσας, ο οποίος σχολίασε ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης έχει διαγραφεί από το ΣΕΗ, όπου σε βάρος του υπήρχαν κι αλλαγές καταγγελίες για παρενοχλήσεις, αλλά και μια καταγγελία για βιασμό από γνωστή ηθοποιό πριν 16-17 χρόνια.
Η υπεράσπιση του ηθοποιού ζήτησε να μη γίνονται τέτοιες αναφορές για ζητήματα που δεν έχουν κριθεί από τη Δικαιοσύνη, αλλά και πως η απόφαση του ΣΕΗ ήταν «άνευ νοήματος», αφού η ηθοποιός είχε δηλώσει πως αποχωρεί από τον χώρο της υποκριτικής.
«Πιο ήρεμα και με περισσότερη ευπρέπεια!» είπε η πρόεδρος του δικαστηρίου, αλλά η ένταση και οι αντεγκλήσεις που ακολούθησαν οδήγησαν σε νέα διακοπή, πριν ξεκινήσει την κατάθεσή της η δεύτερη μάρτυρας.
Ειδήσεις σήμερα
Ο Μητσοτάκης στις ΗΠΑ: Oλα στο τραπέζι στη συνάντηση με Μπάιντεν – Το πρόγραμμα
Κορονοϊός: Ολοταχώς για «τέλος» στις μάσκες σε εσωτερικούς χώρους – Πού θα διατηρηθεί