Ειδικότερα, για τον Οκτώβριο παρατηρείται μικρή βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών κατά τις ώρες αιχμής, ενώ δεν υπάρχει αξιοσημείωτη ύφεση κατά τη διάρκεια των μεσημεριανών ωρών.
Διαπιστώσεις
Σύμφωνα με την Περιφέρεια Αττικής, μεταξύ άλλων διαπιστώνεται ότι:
-Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 8,4%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 41,9%, ενώ η ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 21%.
-Στην Εθνικής Αντιστάσεως προς Ομηρίδου Σκυλίτση, οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 7,7%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 22,2% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 13%.
-Στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Μιαούλη πριν τη Γούναρη οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 1,6%, η κατάληψη οδοστρώματος κατά 12,6% και η μέση ταχύτητα έχει αυξηθεί κατά 8,2%.
Πειραιάς: Αύξηση ταχύτητας
Στα σημεία εισόδου και εξόδου του Πειραιά οι καθυστερήσεις είναι μειωμένες ενώ οι ταχύτητες έχουν αυξηθεί, άρα υπάρχει βελτίωση των κυκλοφοριακών συνθηκών. Στο κέντρο του Πειραιά, πλησίον των νέων σταθμών οι κυκλοφοριακές συνθήκες παρουσιάζονται επίσης βελτιωμένες, καθώς καταγράφεται μείωση στις διελεύσεις και τις καθυστερήσεις και αύξηση της ταχύτητας, όπως για παράδειγμα στην Ακτή Ποσειδώνος προς Ακτή Κονδύλη.
«Είναι αισιόδοξο το γεγονός ότι οι πολίτες αξιοποιούν σταθερά μέσα τροχιάς όπου αυτά υπάρχουν και εξυπηρετούν τη μετακίνησή τους. Τα στοιχεία που συλλέγει η Περιφέρεια Αττικής αποτελούν ένα χρήσιμο εργαλείο για εμάς, αλλά και όλους τους αρμόδιους φορείς και στόχο έχουν τη λήψη εξειδικευμένων και στοχευμένων μέτρων που θα ενισχύσουν την οδική ασφάλεια και θα μειώσουν την ταλαιπωρία των πολιτών», δήλωσε ο περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης.
ΑΘΗΝΑ: ΕΚΤΟΣ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Η εφαρμογή του Δακτυλίου παραδοσιακά ανακουφίζει αισθητά το κέντρο της Αθήνας, ωστόσο μετατοπίζει το… πρόβλημα στους γύρω δρόμους. Οπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, εντός δακτυλίου διαπιστώνεται βελτίωση της μέσης ταχύτητας η οποία ανάλογα με την οδό κυμαίνεται από 0,8% μέχρι και 18%. Η μεγαλύτερη αύξηση ταχύτητας καταγράφεται στη Λ. Αμαλίας με 17,8%, ακολουθεί η Βασ. Σοφίας προς Κηφισιά με 15,2% και η Σταδίου με 14,3%. Οι κεντρικές οδικές αρτηρίες εκτός Δακτυλίου εμφανίζουν μικρές έως μηδαμινές αποκλίσεις.
Στους οδικούς άξονες του κέντρου της Αθήνας που βρίσκονται εντός των ορίων του Δακτυλίου, στο σύνολο των σημείων μέτρησης, υπάρχει αύξηση της μέσης ωριαίας ταχύτητας, μείωση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) και μειωμένο αριθμό διελεύσεων, άρα βελτιωμένες κυκλοφοριακές συνθήκες.
Οσον αφορά τους οδικούς άξονες της Αθήνας που βρίσκονται στα όρια του Δακτυλίου στις περισσότερες οδικές αρτηρίες παρουσιάζεται μείωση της ταχύτητας, αύξηση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) σε κάποιες αρτηρίες και μείωση σε κάποιες άλλες, παρόλο που διαφαίνεται μικρή μείωση των διελεύσεων.
Για τους οδικούς άξονες της Αθήνας που βρίσκονται εκτός Δακτυλίου παρουσιάζεται μειωμένη ταχύτητα στο σύνολο σχεδόν των οδικών αρτηριών με εξαίρεση τη Λ. Κηφισίας προς Μαρούσι, τη Λ. Μεσογείων προς Αγ. Παρασκευή και τη Λ. Κατεχάκη προς Λ. Μεσογείων, ενώ παρουσιάζεται μείωση των καταλήψεων (καθυστερήσεις) και των διελεύσεων με την εξαίρεση της Λ. Βουλιαγμένης με κατεύθυνση προς κέντρο.
Ειδήσεις σήμερα
Κιβωτός του Κόσμου: Οι δωρεές εκατομμυρίων σε μία πενταετία και οι δύο ιδιοκτήτριες
Αμυντικός εξοπλισμός: Αντικατάσταση ρωσικών όπλων μέσα στο 2023 – Το παρασκήνιο