Με την εις διάκονον χειροτονία ενός νέου αδελφού της Μονής εορτάσθηκε στην Ιερά Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Οσίου Αγάθωνος η εορτή της ανακομιδής του Ιερού και Αφθάρτου Σκηνώματος του Οσίου Πατρός ημών Βησσαρίωνος του Αγαθωνίτου.
Σύμφωνα με το orthodoxianewsagency, στο κήρυγμά του ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Συμεών αναφέρθηκε στην προσευχή και μεταξύ των άλλων σημείωσε:
«Η Εκκλησία μας εικονίζεται σήμερα στην αγκαλιά του σπλαχνικού πατέρα που στέκεται όχι με βία, όχι με διάθεση κριτικής, όχι με διάθεση εκδικήσεως, όχι για να ζητήσει λόγο. Στέκεται μονάχα για να αγκαλιάσει τον αμαρτωλό. Η Εκκλησία υπάρχει για τους αμαρτωλούς. Γι’ αυτούς που έχουν «χρείαν ιατρού», η Εκκλησία μας είναι η Εκκλησία των αμαρτωλών και όχι των υποτίθεται καθαρών. Άλλωστε μία τέτοια Εκκλησία έχει καταδικαστεί συνοδικά από την τοπική Σύνοδο της Γάγγρας. Η Εκκλησία είναι μια ανοιχτή αγκαλιά, που χωράει κάθε άνθρωπο, έστω και αν έχει κάνει λανθασμένες επιλογές, έστω και αν έχει αποτύχει στη ζωή του, έστω και αν νόμιζε ότι θα μπορούσε να βρει νόημα στη ζωή μακριά από το Θεό.
Αυτό να μη το λησμονήσεις ποτέ στη διακονία σου, να είσαι πάντοτε και εσύ δεκτικός, να σέβεσαι κάθε άνθρωπο, όχι απλά γιατί μπορεί να είναι μεγαλύτερος στην ηλικία από σένα αλλά, γιατί ο κάθε άνθρωπος είναι ο κόσμος όλος, ο κάθε άνθρωπος είναι το Συναξάρι της Εκκλησίας ολόκληρης, ο κάθε άνθρωπος είναι ο ουρανός πάνω στην γη. Ο κάθε άνθρωπος, όσο κι αν αμαυρωμένη είναι η εικόνα του, δεν παύει να είναι αυτός ο οποίος έχει προσκληθεί για το «καθ’ ομοίωσιν». Μη το λησμονήσεις ποτέ αυτό. Μην απορρίψεις κανέναν και μη θεωρείς ποτέ ότι έχεις κάποια υπεροχή έναντι των άλλων. Σεμνά και ταπεινά, διακονώντας, προσφέροντας τον εαυτό σου, προσφέροντας τη νιότη σου, προσφέροντας τον ενθουσιασμό σου, προσφέροντας τα χαρίσματά σου, προσφέροντας τη φωνή σου, προσφέροντας τα χέρια σου, τα πόδια σου, το σώμα σου, την ύπαρξή σου ολόκληρη, προσφέροντας το «είναι» σου στην Εκκλησία του Χριστού, να θυμάσαι ότι την προσφορά αυτή την καταθέτεις για τον κάθε αδελφό ανεξαιρέτως. Ποτέ μην λυπηθείς αν δεις τον πατέρα σου, τον Επίσκοπό σου να στρώνει τραπέζι για αδελφούς σου συναμαρτωλούς, ποτέ να μην αισθανθείς μειονεξία αν δεις τον πατέρα σου να «εσθίει μετά αμαρτωλών τελωνών και πορνών», γιατί ο πατέρας σου είναι διάδοχος του Χριστού, ίσταται «εις τύπον και τόπον Χριστού». Ο Χριστός ότι «εσθίει μετά τελωνών και πορνών» και αλίμονο αν και στον Επίσκοπο δεν του αποδοθούν οι ίδιες κατηγορίες. Τότε θα πρέπει να ανησυχεί ένας Επίσκοπος, διότι έτσι σημαίνει ότι δεν μετέχει στη ζωή του Χριστού, που είναι η ζωή της ανοιχτωσιάς, είναι η ζωή της αποδοχής, είναι η ζωή της συμπερίληψης, της πρόσληψης. Ο Επίσκοπος είναι ανακεφαλαιωτική προσωπικότητα και ενοποιητική και αυτό καλείσαι να διακονείς. Διάκονος των τραπεζών υπήρξε πρώτιστα ο διάκονος. Από τον πρωτοδιάκονο Στέφανο, από τους επτά διακόνους που επελέγησαν και εξελέγησαν για να διακονούν τα τραπέζια της αγάπης, στα οποία δεν κάθονταν οι όσιοι και οι άγιοι και οι ευλαβείς αλλά καθόταν οι ασθενείς, στο μεγάλο νοσοκομείο που λέγεται Εκκλησία. Κάθονταν αυτοί που έχουν ανάγκη θεραπείας και «χρείαν ιατρού» και γεύονταν την αγάπη του Χριστού και την αγάπη της Εκκλησίας.
Αυτή είναι η πρόταση της ζωής της Εκκλησίας.
Ο κόσμος σήμερα που είναι εγκλωβισμένος στα δικαιώματά του τα «έρμα», στον δικαιωματοκεντρισμό του, στη δικαιωματολαγνεία του, σοκάρεται να ακούσει για διακονία. Ο κόσμος σήμερα χαρακτηρίζει την διακονία ως ρητορική μίσους! Τόση διαστροφή βιώνει ο σύγχρονος κόσμος. Την διακονία και την θυσία και την προσφορά δεν τη θεωρεί απλώς απαρχαιωμένη και ντεμοντέ αλλά τη θεωρεί και επικίνδυνη, διασαλεύει την «τάξη των πραγμάτων» και είναι κίνδυνος για τα σύγχρονα λόμπι που εξουσιάζουν τον κόσμο. Ο χριστιανός όμως πορεύεται με αυτήν την προοπτική της διακονίας και της θυσίας, της προσφοράς και της αγάπης, του δοσίματος για τον άλλο».