Την Plazz δημιούργησαν το 2015 δύο άνθρωποι που ασχολούνται εδώ και χρόνια με την digital (ψηφιακή) επικοινωνία, οι Μάνος Πατεράκης και Λευτέρης Φαρμάκας. Μιλώντας στον «Ε.Τ.» της Κυριακής, επισημαίνουν ότι «η ιδέα γεννήθηκε από τη συνεχή ταλαιπωρία που είχαμε κάθε καλοκαίρι διασχίζοντας μεγάλες αποστάσεις και περιμένοντας μέσα στη ζέστη για μία διαθέσιμη ξαπλώστρα. Είδαμε ότι υπάρχει μεγάλη και άμεση ανάγκη για μια οργανωμένη προσέγγιση στην παραλία. Η Plazz ήρθε να καλύψει αυτήν την ανάγκη, καθώς και την ανάγκη της επιχείρησης να οργανώσει την παραλία».
Η λειτουργία της είναι πάρα πολύ απλή. Οι χρήστες μέσω υπολογιστή (www.plazz.com) ή εφαρμογής κινητού τηλεφώνου έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν την παραλία, την ημέρα επίσκεψης, καθώς και την ξαπλώστρα που επιθυμούν, και να προπληρώσουν την κράτησή τους με πιστωτική κάρτα.
Από την άλλη, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν εύκολα τις κρατήσεις τους, αλλά και να δημιουργήσουν «ειδικά εκπτωτικά πακέτα» για τις ξαπλώστρες online.
«Η υπηρεσία online κράτησης σε παραλίες και πισίνες είναι δωρεάν για τους χρήστες. Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο κόστος πέραν του κόστους της κράτησης», συμπληρώνουν στον «Ε.Τ.» της Κυριακής οι ιδρυτές της Plazz.
Σε ό,τι αφορά την επόμενη μέρα της πανδημίας του κορονοϊού, δεδομένων και των περιορισμών κοινωνικής απόστασης και της ανάγκης του κόσμου να νιώσει ασφαλής, οι Μάνος Πατεράκης και Λευτέρης Φαρμάκας σχεδίασαν από την αρχή τον χάρτη απεικόνισης του χώρου της παραλίας και της πισίνας, ώστε να είναι διακριτές οι αποστάσεις μεταξύ των θέσεων των ομπρελών. Παράλληλα, έθεσαν σε εφαρμογή τη δυνατότητα περιορισμού μαζικής προσέλευσης σε επιλεγμένες ώρες προς αποφυγήν συνωστισμού, αλλά και αυτόματης εμφάνισης του καταλόγου φαγητού/ποτού (food menu) των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, ώστε να αποφεύγεται κάθε επαφή του επισκέπτη με οποιονδήποτε τυπωμένο κατάλογο.
Έγκυος τριών μηνών η Δόμνα Μιχαηλίδου! - Στιγμές απόλυτης ευτυχίας για το ζευγάρι
«Η πλατφόρμα Plazz αποτελεί ένα εύχρηστο δυναμικό εργαλείο beach management. Με την πλατφόρμα, οι ιδιοκτήτες τουριστικών επιχειρήσεων μπορούν να παρακολουθούν σε πραγματικό χρόνο τις κρατήσεις, ώστε να οργανώνουν εύκολα και άμεσα τους επισκέπτες που προσέρχονται στην παραλία ή στην πισίνα χωρίς απώλειες και δυσαρεστημένους πελάτες και να έχουν στη διάθεσή τους όλο τον απαραίτητο χρόνο, ώστε να απολυμαίνουν τους χώρους και τα αντικείμενα ύστερα από κάθε αναχώρηση επισκέπτη», υπογραμμίζουν στον «Ε.Τ.» της Κυριακής οι δημιουργοί της εφαρμογής.
Οι χρήστες της Plazz αγγίζουν τους 50.000, ενώ αυξάνεται όλο και περισσότερο η επανάληψη της χρήσης της υπηρεσίας. «Αυτό για εμάς, μαζί με την αύξηση των χρηστών, είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία που δείχνουν την ποιότητα της υπηρεσίας», αναφέρουν.
Στόχος των ιδρυτών της πλατφόρμας είναι η ανάπτυξη του δικτύου σε περισσότερα σημεία σε όλη την Ελλάδα, καθώς και η επέκτασή της σε ξένες αγορές. «Η επικέντρωσή μας είναι σε παραλίες και ξενοδοχεία στη Μεσόγειο, καθώς και σε χώρες κοντά στον Ισημερινό, ώστε να έχουμε εμπορική δραστηριότητα και τους υπόλοιπους μήνες του έτους», προσθέτουν οι Μάνος Πατεράκης και Λευτέρης Φαρμάκας.
Επιπλέον, στα σχέδιά τους είναι να συνάψουν συνεργασίες με ξενοδοχεία που διαχειρίζονται δικές τους παραλίες και πισίνες, αλλά και να εμπλουτίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες, όπως άμεση παραγγελία φαγητού/ποτού στην ξαπλώστρα, θαλάσσια σπορ και υπηρεσίες ομορφιάς μέσω της εφαρμογής.
Τέλος, σχετικά με την πορεία της τουριστικής κίνησης φέτος, οι ιδρυτές της Plazz αναφέρουν ότι «αυτό που παρατηρούμε είναι ότι υπάρχει μια εμφανής μείωση στην προσέλευση του κόσμου στις οργανωμένες παραλίες, η οποία όμως σταδιακά αρχίζει και αλλάζει όσο ο κόσμος αποκτά περισσότερη εμπιστοσύνη σε έναν πιο οργανωμένο τρόπο προσέλευσης. Είναι αισθητή, μέχρι στιγμής, η απουσία των ξένων τουριστών, οι οποίοι αποτελούν σημαντικό κοινό, κυρίως, στα νησιά».
Από την έντυπη έκδοση