«Κάθε αρχή είναι δύσκολη, αλλά ποιος θα μπορούσε σήμερα να φανταστεί αλλιώς την Δ.Αρεοπαγίτου, την Απ.Παύλου ή την Ερμού; Ίσως χρειαστεί λίγη υπομονή στην αρχή, για να φτάσουμε σε μία Αθήνα που δεν θα αποκλείει κανέναν. Ανοιχτή για όλους», καταλήγει στην ανάρτηση του ο κ.Μπακογιάννης.
Από το πρωί της Κυριακής 14 Ιουνίου 2020 είναι εμφανές ότι κάτι έχει αλλάξει στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ο «Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» έφθασε στην Πανεπιστημίου.
Οι πρώτες παρεμβάσεις στην Πανεπιστημίου έγιναν, καθώς όπως φαίνεται και στις εικόνες που ακολουθούν τοποθετήθηκαν κορίνες και ειδική σήμανση για τους οδηγούς.
Κάτοικοι και επισκέπτες της πόλης δεν έκρυψαν την έκπληξή τους όταν είδαν να κατεβαίνουν ποδήλατα σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους της Αθήνας. Το φιλόδοξο έργο πνοής του Δήμου Αθηναίων που αλλάζει την εικόνα της Αθήνας, μετατρέποντάς την σε μια πόλη που ο επισκέπτης δεν βιάζεται να φύγει και ο κάτοικός της είναι περήφανος που ζει σε αυτήν ξεκίνησε με παρεμβάσεις στη Βασιλίσσης Όλγας και την Ηρώδου Αττικού.
Πλέον, έφθασε η ώρα της Πανεπιστημίου!
Στη νέα Πανεπιστημίου, η οποία εντάσσεται στον «Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας», δημιουργείται πεζόδρομος και λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των ΜΜΜ, καθώς και ποδηλατόδρομος μήκους 900 μ. Παράλληλα, περιορίζεται η κυκλοφορία των οχημάτων.
Ειδικότερα:
Φως στο Τούνελ για Αμαλιάδα: Οι καυτές αποκαλύψεις της Νικολούλη - Τι λέει ο πατέρας του Παναγιωτάκη
- Δημιουργείται ένας σύγχρονος και ασφαλής ποδηλατόδρομος, μήκους 900 μέτρων, κατασκευασμένος με υλικά τελευταίας τεχνολογίας και με πλήρη σήμανση σε όλο το μήκος της οδού, που καλύπτει μία από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας.
- Διαμορφώνεται ένας εντυπωσιακός πεζόδρομος, που καλύπτει δύο από τις υφιστάμενες λωρίδες κυκλοφορίας. Ένας πεζόδρομος μήκους 900 μέτρων και συνολικής έκτασης 7.000 τ.μ. στον οποίο θα τοποθετηθούν παγκάκια, φυτά και περισσότερες από 250 ζαρντινιέρες.
- Δημιουργείται μία λωρίδα αποκλειστικής χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σε μία από τις υφιστάμενες λωρίδες. Στόχος της οποίας είναι να μειώσει σημαντικά το χρόνο της διαδρομής των Μέσων, να αυξήσει τον αριθμό των δρομολογίων τους και να μειώσει τον αριθμό των επιβατών ανά δρομολόγιο. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΜΠ, η αύξηση της μέσης ταχύτητας των ΜΜΜ, ξεπερνά το 25%.
- Τα ΙΧ οχήματα θα συνεχίσουν να κυκλοφορούν σε δύο ελεύθερες λωρίδες, απαλλαγμένες από την παράνομη στάθμευση.
- Η οδός Πανεπιστημίου, στη νέα μορφή της, αποτελεί έναν από τους πιο ισχυρούς συνδετικούς κρίκους στην αλυσίδα του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας αλλά και της μεγάλης ποδηλατικής διαδρομής που δημιουργείται για πρώτη φορά στην πρωτεύουσα.
Δείτε τις πρώτες εικόνες από τις παρεμβάσεις του Δήμου Αθηναίων στην Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο των αλλαγών που φέρνει ο «Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας».