Προτεραιότητα φυσικά θα δοθεί στους μαθητές της Γ΄ λυκείου, οι οποίοι προετοιμάζονται εδώ και καιρό για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Η επιστροφή τους στα θρανία αναμένεται να ξεκινήσει σιγά σιγά μετά τις 10 Μαΐου, με το υπουργείο Παιδείας να μην θέλει σε καμία περίπτωση να διακινδυνεύσει την υγεία κανενός .
Είναι λοιπόν πιθανό, στα μέσα Μαΐου να επιστρέψουν στις αίθουσες οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και παράλληλα να ανοίξουν τα φροντιστήρια που αυτοί παρακολουθούν. Το αν θα επιστρέψουν στα θρανία και οι μαθητές των άλλων εκπαιδευτικών βαθμίδων ή αν θα ολοκληρωθεί η χρονιά πρόωρα, παραμένει ακόμα υπό εξέταση.
Αγρίνιο: Σήμερα απολογείται ο φονιάς - Τι αναμένεται να υποστηρίξει
«Τα στοιχεία έως τώρα είναι αισιόδοξα. Τώρα που μιλάμε οι ειδικοί αναλύουν, συλλέγουν τα δεδομένα για να δουν σε τι βαθμό τα σκληρά μέτρα που έχουμε πάρει ως τώρα έχουν αποδώσει καρπούς. Θα περιμένουμε τα δεδομένα και θα ακούσουμε τους ειδικούς. Αυτοί θα μας κατευθύνουν για την επόμενη ημέρα. Όταν βγούμε από την καραντίνα θα είμαστε σε μία καθημερινότητα διαφορετική», ανέφερε χθες η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στον ΣΚΑΪ και σημείωσε ότι «έχουμε εναλλακτικά σχέδια».
Ξεκαθάρισε δε, ότι βασική προτεραιότητα του υπουργείου, είναι οι Πανελλαδικές να διενεργηθούν όσο πιο κοντά γίνεται στις κανονικές ημερομηνίες.
«Οι Πανελλαδικές είναι βασική μας προτεραιότητα. Σταθερή μας επιδίωξη είναι να γίνουν και να γίνουν όσο πιο κοντά στις κανονικές ημερομηνίες δηλαδή να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθούν μέχρι τα μέσα Ιουλίου. Εδώ και πολλές εβδομάδες το υπουργείο Παιδείας έχει καταστρώσει σχέδια για τις διάφορες πιθανότητες», επεσήμανε η Νίκη Κεραμέως.
Σχετικά με τα Πανεπιστήμια, η υπουργός Παιδείας επανέλαβε ότι δεν θα χαθεί το ακαδημαϊκό εξάμηνο καθώς το 96% των προπτυχιακών μαθημάτων γίνονται εξ αποστάσεως.
Παράλληλα υπογράμμισε ότι τα μέτρα που έχουν ληφθεί από το υπουργείο Παιδείας αφορούν όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Αναφέρθηκε στα δίδακτρα των ιδιωτικών δομών εκπαίδευσης και εξήγησε ότι με βάση υπουργική απόφαση για όσες υπηρεσίες δεν εκτελούνται δεν μπορούν να πληρώνονται π.χ. μεταφορά και σίτιση μαθητών. Επίσης, στον βαθμό που μία δομή δεν κάνει καθόλου τηλεκπαίδευση δεν μπορεί να εισπράττει χρήματα.