Πλέον, με αγωγή της, που εκδικάστηκε πρόσφατα, ζητά από τον Οργανισμό του Μεγάρου Μουσικής ποσό ύψους 120.000 ευρώ για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που υπέστη από τον τραυματισμό αυτό.
Οι γνώστες της τηλεοπτικής ιστορίας γνωρίζουν καλά το πρόσωπο της γοητευτικής ηθοποιού και πλέον δικηγόρου Πειραιά. Η Κατερίνα Αποστόλου ξεκίνησε ως… Αυγούστα στην πρώτη μεταφορά λογοτεχνικού έργου στην ελληνική τηλεόραση, που δεν ήταν άλλη από τη σειρά «Οι έμποροι των εθνών». Η ίδια έχει πρωταγωνιστήσει στη «Γυφτοπούλα», την παλαιότερη σειρά που σώζεται στο αρχείο της ΕΡΤ, ενώ στη συνέχεια της πορείας της έπαιξε σε πολλά ακόμα σίριαλ της εποχής, όπου την παραγωγή και σκηνοθεσία έκανε ο σύζυγός της Δημήτρης Ποντίκας, με τελευταία τηλεοπτική της εμφάνιση τη σειρά «Αμαρτίαι γονέων».
Το χρονικό
Στις 30 Δεκεμβρίου 2014 η ηθοποιός είχε επισκεφθεί το Μέγαρο Μουσικής για να παρακολουθήσει ένα gala οπερέτας μαζί με φίλους από την πλατεία της αίθουσας. «Πλην όμως η βραδιά έμελλε να έχει άδοξο και δραματικό για μένα τέλος, δοθέντος ότι, όταν τελείωσε και το τελευταίο τραγούδι, αφιερωμένο λόγω επικαιρότητας στον καινούργιο χρόνο, επιχειρώντας να ανασηκωθώ από τη θέση μου και να κατευθυνθώ προς τον διάδρομο-κλίμακα καθόδου, υπέστην σοβαρότατο ατύχημα λόγω κατασκευαστικής αστοχίας που έχει εμφιλοχωρήσει στο σημείο αυτό της αίθουσας».
Η γνωστή ηθοποιός περιγράφει λεπτό προς λεπτό τις κινήσεις της από τη στιγμή που σηκώθηκε από το κάθισμά της μέχρι τον τραυματισμό της. «Ανασηκώθηκα, έστρεψα το σώμα μου προς την έξοδο της σειράς μου, μετακίνησα το αριστερό μου πόδι προς τα έξω και το ακούμπησα κανονικά στο επίπεδο που βρισκόταν και το κάθισμά μου, όταν όμως επιχείρησα να μετακινήσω και το δεξί μου πόδι, τότε δοκίμασα μια οδυνηρή και εντελώς δυσάρεστη έκπληξη, καθώς βρέθηκε ξαφνικά στο κενό» περιγράφει η κ. Αποστόλου, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελαττωματική κατασκευή του Μεγάρου Μουσικής στο σημείο αυτό.
«Αυτό συνέβη, διότι λόγω της ελαττωματικής αρχιτεκτονικής κατασκευής του κτιρίου στο σημείο αυτό, δεν υπάρχει το περιθώριο να κατευθυνθεί και το άλλο πόδι προς τον διάδρομο, με αποτέλεσμα ο εξερχόμενος θεατής πρέπει να ακουμπήσει σε διαφορετικό επίπεδο το πέλμα του κάθε ποδιού του χωριστά, καθότι δεν υπάρχει ουδεμία απολύτως περίπτωση να εξέλθει από τη θέση του με τα δύο πόδια στο ίδιο επίπεδο» υποστηρίζει η ηθοποιός και δικηγόρος Πειραιά, επικαλούμενη δε και τις μαρτυρίες δύο αρχιτεκτόνων με τις οποίες παρακολουθούσε μαζί την παράσταση εκείνη την ημέρα.
Κλήρωση Eurojackpot (22/11): Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κληρωτίδα
Μάλιστα, όπως εξηγεί, στο συγκεκριμένο σημείο δεν υπάρχει καμία απολύτως πινακίδα ούτε έχει αναρτηθεί κάποια προειδοποιητική ένδειξη για την επικινδυνότητα του σημείου και την προσοχή που θα όφειλαν να δείξουν όσοι παρακολουθούν κάποια εκδήλωση από το σημείο αυτό. «Αποτέλεσμα ήταν να βρεθώ αδόκητα στο κενό και να υποστώ ανήκεστη και μη ανατάξιμη βλάβη και ειδικότερα διατροχαντήριο κάταγμα και ταυτόχρονα εσωτερική ακατάσχετη αιμορραγία. Αισθανόμουν αφόρητους πόνους και δυσβάσταχτα άλγη σε όλο μου το σώμα, γεγονός που είχε ως αναπόδραστη συνέπεια να χάσω τις αισθήσεις μου από τον φόβο και την αγωνία από το ξαφνικό συμβάν» περιγράφει η κ. Αποστόλου.
Η γοητευτική ηθοποιός εξηγεί δε στους δικαστές ότι ήταν μια γυναίκα με εξαιρετική φυσική κατάσταση, όπως απαιτεί το επάγγελμά της, γεγονός όμως που, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει, δεν στάθηκε ικανό να τη βοηθήσει στην αντιμετώπιση του ατυχήματος. «Εξακολουθούσα να βρίσκομαι στο έδαφος κυριολεκτικά σφαδάζοντας από οξείς και διαπεραστικούς πόνους και όταν συνήλθα από το αρχικό σοκ, παρατηρούσα με απόγνωση τον κόσμο να εγκαταλείπει την αίθουσα, ενώ εγώ παρέμενα επί δύο ώρες κατάκοιτη στον διάδρομο του θεάτρου, αναμένοντας καρτερικά την έλευση του ασθενοφόρου».
Κάταγμα στο ισχίο
Ο χρόνος αναμονής λειτούργησε ως φαίνεται καταλυτικά στην εξέλιξη των πραγμάτων, καθώς φτάνοντας τελικά στο νοσοκομείο, διαπιστώθηκε κάταγμα στο ισχίο, το οποίο προκάλεσε και σημαντική απώλεια αίματος με τον αιματοκρίτη της ηθοποιού να έχει «κατρακυλήσει» στις 19 μονάδες και την ίδια -σύμφωνα με όσα καταγγέλλει- να αντιμετωπίζει τον κίνδυνο θρομβωτικής εμβολής. «Στο άκουσμα της διάγνωσης μου κόπηκε η αναπνοή, καθώς η αποκατάσταση της υγείας μου κατέστη πλέον περίπλοκη και σύνθετη υπόθεση, εκτός του πρακτικού ζητήματος που ανέκυψε, αφού το συμβάν αυτό επρόκειτο να δυσχεράνει σε υπέρμετρο βαθμό τις κινήσεις μου και θα άλλαζε και την καθημερινότητά μου» εξηγεί.
Η Κατερίνα Αποστόλου υποβλήθηκε σε επέμβαση την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, η οποία συνοδεύτηκε από σειρά αντιθρομβωτικών ενέσεων και θεραπευτικής αγωγής, ενώ -όπως περιγράφει η ίδια στους δικαστές- βίωσε αβάσταχτους πόνους και δεν μπορούσε να αυτοεξυπηρετηθεί. «Με αφορμή την ολική αδυναμία και τους αφόρητους πόνους ένιωσα να γκρεμίζεται ο κόσμος, αφού η κατάσταση της υγείας μου φαινόταν μη αναστρέψιμη» εξηγεί η ίδια, συμπληρώνοντας ότι έπειτα από 20 ημέρες νοσηλείας στο νοσοκομείο, αποκλείστηκε στο δώμα του σπιτιού της προκειμένου να εξυπηρετείται, ενώ δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις επαγγελματικές της υποχρεώσεις. «Επρεπε να χρησιμοποιώ βαδιστικά βοηθήματα, ακυρώθηκε σημαντική επέμβαση του συζύγου μου, η οικογένειά μου υποβλήθηκε σε ένα μαρτύριο» καταγγέλλει η κ. Αποστόλου.
Στη αγωγή της, ο οποία εκδικάστηκε την περασμένη εβδομάδα στο Πρωτοδικείο της Αθήνας, η κ. Αποστόλου καταγγέλλει το Μέγαρο Μουσικής ότι δεν έπραξε τα δέοντα προκειμένου να προστατεύσει τον θεατή από ατύχημα, εφόσον η θέση ήταν ελαττωματική, ενώ δεν υπήρχαν ούτε προειδοποιητικές σημάνσεις. Μάλιστα, επιχείρησε εξωδικαστικά να ζητήσει την αποκατάσταση της ηθικής της βλάβης, με το Μέγαρο Μουσικής να της απαντά στις 17 Μαΐου 2017 ότι δεν φέρει καμία ευθύνη για το ατύχημά της.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής