Η La Repubblica αναφέρει ότι διώκονται ο Μάσιμο Φιορέσε, διευθύνων σύμβουλος και νομικός εκπρόσωπος της εταιρείας La linea, ιδιοκτήτριας του μοιραίου λεωφορείου, ο Ρομπέρτο Ντι Μπουσόλο, εκτελεστικός μηχανικός του δήμου της Βενετίας, αρμόδιος για τις μετακινήσεις και τη βιωσιμότητα της περιοχής και ο Αλμπέρτο Τσεζάρο, αρχιτέκτονας και υπάλληλος του ίδιου τομέα.
Η εισαγγελία της Βενετίας σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα έχει ανοίξει φάκελο κατά αγνώστων για πολλαπλή ανθρωποκτονία εξ αμελείας από την επόμενη μέρα του δυστυχήματος. Στο επίκεντρο της έρευνας είναι το προστατευτικό κιγκλίδωμα της αερογέφυρας, για το οποίο εκκρεμεί τεχνική αξιολόγηση, που θα γίνει με εμπειρογνώμονα που θα ανατεθεί από την εισαγγελία.
Σκοπός είναι να διερευνηθεί κατά πόσο το κιγκλίδωμα τηρούσε τα πρότυπα ασφαλείας και ποιος μπορεί να ήταν ο ρόλος του στο δυστύχημα, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Ο εισαγγελέας της Βενετίας δήλωσε ότι δεν προκύπτει σύγκρουση του λεωφορείου με άλλα οχήματα. Ο τραγικός απολογισμός είναι 21 νεκροί και 15 τραυματίες.
Ουκρανία: «Τεράστιες εκρήξεις» στη Σούμι μετά από ρωσικά πλήγματα – Δύο νεκροί
Βενετία: Πώς έγινε το τροχαίο δυστύχημα
Το λεωφορείο συνετρίβη γύρω στις 19:45 της Τρίτης. Φαίνεται να είχε νοικιαστεί από μια τοπική εταιρεία για να παραλαμβάνει τουρίστες από το ιστορικό κέντρο της Βενετίας για ένα κάμπινγκ στην κοντινή συνοικία Μαργκέρα.
Μάρτυρες είδαν το λεωφορείο να προσκρούει κατά μήκος του προστατευτικού κιγκλιδώματος στην γέφυρα για 50 μέτρα, προτού πέσει στο κενό. Αναμένεται να καταθέσουν και οι επιζώντες του τραγικού δυστυχήματος, αλλά στην φάση αυτή, οι περισσότεροι δεν είναι ακόμη σε θέση να μιλήσουν με τους δικαστικούς.
Η εταιρεία των λεωφορείων δήλωσε ότι το όχημα των 13 τόνων ήταν ηλεκτρικό, διαψεύδοντας προηγούμενες αναφορές ότι λειτουργούσε με αέριο μεθανίου. Ο διοικητής της πυροσβεστικής, Μάουρο Λόνγκο ανέφερε ότι οι μπαταρίες του λεωφορείου πήραν φωτιά γεγονός που καθιστούν τον καθαρισμό του λεωφορείου δύσκολη επιχείρηση.