Με παγκόσμιες εισπράξεις 780 εκατομμύρια δολάρια σε λιγότερο από μία εβδομάδα από την πρεμιέρα της, η «Barbie» αποτελεί δικαίως το «φαινόμενο» του φετινού καλοκαιριού.
Φρενίτιδα για την «Barbie» – Η ταινία που αποτελεί το κινηματογραφικό… φαινόμενο του καλοκαιριού
Η ταινία της Γκρέτα Γκέργουιγκ έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία και πρόβλεψη και κανείς δεν μπορεί πλέον να πει πού θα σταματήσει αυτή η παγκόσμια φρενίτιδα για την «υπαρξιακή» κομεντί της γνωστής κούκλας, του φίλου της Κεν και όλης της παρέας τους.
Και στη χώρα μας φυσικά, η «τρέλα» με την ξανθιά κούκλα καλά κρατεί. Με σχεδόν 207.000 εισιτήρια έως και την περασμένη Κυριακή, η «Barbie» είναι η πιο εμπορική ταινία της χρονιάς αφήνοντας πολύ πίσω της άλλες «μεγάλες» ταινίες όπως το «Ο Ιντιάνα Τζόουνς και ο δίσκος του πεπρωμένου» (150.057 εισιτήρια) και «Επικίνδυνη αποστολή: Θανάσιμη εκδίκηση Μέρος 1ο» (126.100 εισιτήρια).
Εκτός από την αναμενόμενη πτώση των εισιτηρίων λόγω των εκδρομέων του Αυγούστου, η «Barbie» δεν έχει κανέναν αντίπαλο στο box office και είναι δεδομένο ότι θα ολοκληρώσει τον κύκλο της στις αίθουσες με εντυπωσιακά νούμερα.
Η μόνη ταινία που μπορεί να φρενάρει την κούρσα της είναι το «Oppenheimer» του Κρίστοφερ Νόλαν που κάνει πρεμιέρα στην Ελλάδα στις 24 Αυγούστου αλλά μέχρι τότε η δυναμική της «Barbie» θα έχει εκ των πραγμάτων ξεφουσκώσει. Ετσι κι αλλιώς η διαφορά των δύο ταινιών στο παγκόσμιο box office είναι προφανής (405 εκατ. δολάρια σε εισπράξεις είχε έως την περασμένη Κυριακή η ταινία του Νόλαν) και το κοινό στο οποίο στοχεύει είναι διαφορετικό.
Χριστούγεννα στο Netflix: Οι 10 σειρές και ταινίες με γιορτινή διάθεση
Πρόβλεψη
Η μόνη πάντως που προέβλεψε ότι η «Barbie» θα ξεπεράσει τον πήχη του 1 δισ. δολαρίων σε εισπράξεις σε όλο τον κόσμο ήταν η πρωταγωνίστρια και παραγωγός της ταινίας, Μάργκο Ρόμπι. Οταν στο ξεκίνημα αυτής της ροζ «περιπέτειας» συναντήθηκε με τα στελέχη της Warner για να τους πείσει να υποστηρίξουν οικονομικά αυτή την ταινία, τους είπε: «Η Universal έχει τους δεινόσαυρους και τον Στίβεν Σπίλμπεργκ, η Warner θα μπορούσε να έχει την Barbie και την Γκρέτα Γκέργουιγκ. Και νομίζω ότι τους είπα ότι είναι πιθανό να πιάσουμε το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Εντάξει, υπερέβαλλα λίγο αλλά είχα μια ταινία να πουλήσω, έτσι;», δήλωνε πρόσφατα σε συνέντευξή της.
Από την πλευρά της βέβαια, η Warner «κάνει πάρτι» με την τεράστια επιτυχία της ταινίας και οι πάντες αλληλοσυγχαίρονται για τη σοφή, όπως αποδείχθηκε, απόφαση να συμπλεύσουν με τη Μάργκο Ρόμπι και την επιθυμία της να φέρει τη δημοφιλή κούκλα στη μεγάλη οθόνη. «Από το πρώτο τρέιλερ που δείξαμε στις αίθουσες πριν απ’ από το “Avatar”, με τη σκηνή που η γιγαντιαία Μπάρμπι εμφανίζεται και προκαλεί αμόκ στα μικρά κορίτσια, σαφής αναφορά στο “2001: Οδύσσεια του Διαστήματος” του Στάνλεϊ Κιούμπρικ, θέλαμε να διαβεβαιώσουμε ότι αυτή δεν είναι μια ταινία για μικρά κοριτσάκια. Είναι μια θαρραλέα δήλωση που θα προκαλέσει σοκ και δέος. Θέλαμε να είμαστε σε αντιστοιχία με το όραμα της Γκρέτα Γκέργουιγκ για αυτή την ταινία», τονίζουν από την εταιρία παραγωγής εγκωμιάζοντας τη σκηνοθέτρια για αυτή τη μεγάλη επιτυχία.
«Η Γκρέτα είναι κάτι σαν μονόκερος. Είναι μοναδική και σπουδαία αφηγήτρια ιστοριών και η μεγάλη επιτυχία της ταινίας πιστώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στο δικό της όραμα που ήταν ξεκάθαρο από την αρχή. Και φυσικά χρειάστηκε πολύ θάρρος από την εταιρία της κούκλας, τη Mattel, που δεν φοβήθηκε τον αυτοσαρκασμό. Πιστεύουμε ότι η ταινία είχε αυτή την επιτυχία γιατί πήρε ρίσκα και επέλεξε να μην πάει από την ασφαλή διαδρομή».