Το πιο πολυσυζητημένο θέμα στον κόσμο της αυτοκίνησης αυτές τις μέρες, χωρίς αμφιβολία, είναι ο τομέας των EV. Καλώς ή κακώς, οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο έχουν εστιάσει στο να μετατρέψουν την πλειοψηφία των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους τους σε ηλεκτρικά, σχεδιάζοντας ακόμη και να θέσουν «εκτός νόμου» τα μη ηλεκτρικά οχήματα, σε ορισμένες περιπτώσεις.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, επίσης, φαίνεται να είναι θετικοί με αυτό το ενδεχόμενο, με τον μεγάλο αριθμό νέων μοντέλων EV που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή να είναι μια ξεκάθαρη ένδειξη.
Εκτός από τις νέες κυκλοφορίες, μεγάλη βάση έχει δοθεί στην μετατροπή των υπαρχόντων οχημάτων σε αμιγώς ηλεκτρικά. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, ειδικότερα, προωθεί σθεναρά την ατζέντα της περί «καθαρών» οχημάτων, ενώ εξετάζει τομείς όπως τα δημόσια μέσα μεταφοράς για να ηγηθούν σε αυτή την αλλαγή.
Hyundai Inster: Ξεκίνησαν οι πρoπαραγγελίες, ποιες είναι οι πρώτες ενδείξεις για την τιμή του
Σύμφωνα με τον Hans-Georg Herb, επικεφαλής της ειδικής σε μετατροπές EV εταιρείας, Elerra, οι μετατροπές σε παλιά λεωφορεία έχουν μια λογική, αφού μια μετατροπή μπορεί να ολοκληρωθεί με κόστος που δε ξεπερνά τις 350.000 ευρώ – ποσό που ανέρχεται στο μισό του κόστους ενός νέου λεωφορείου. Λόγω διαστάσεων, τα λεωφορεία διαθέτουν χώρο για έως και οκτώ πακέτα μπαταριών, που τους δίνουν αυτονομία περίπου 250 χλμ., η οποία είναι επαρκής για αστικές διαδρομές.
Δεδομένου ότι τα EV συνήθως απαιτούν λιγότερη συντήρηση από τα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και συνδυαστικά με το σημαντικά χαμηλότερο κόστος ανά χιλιόμετρο, αυτό καταστεί πιθανή μια μεγάλη εξοικονόμηση πόρων για τις εταιρείες μεταφορών.
Διαβάστε την συνέχεια στο Autotypos.gr
Ειδήσεις σήμερα
Συντάξεις: Τα μυστικά και οι ευκαιρίες για όσους βγουν στη σύνταξη το 2023 [πίνακας]