Ενώ το VW Golf 8 είναι ήδη διαθέσιμο, η SEAT παρουσιάζει το τεχνολογικά συγγενές Leon στα τέλη του τρέχοντος Ιανουαρίου. Τα πρώτα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά έχουν ήδη αποκαλυφθεί από το τρίτο SUV των Ισπανών, το Tarraco. Πάντως, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στα χαμηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, αλλά και στην τρισδιάσταση γρίλια του ψυγείου στην πρόσοψη.
https://www.youtube.com/watch?v=1cviZQSzr04
Όπως στο παρελθόν, έτσι και τώρα, οι εξωτερικοί καθρέφτες θα βρίσκονται στη γνωστή θέση τους και στο άμεσο μέλλον θα προβάλλουν στο έδαφος μοτίβα. Η γραμμή των πίσω παραθύρων θα συνδέεται πιο απαλά με την πίσω κολώνα. Το πίσω μέρος θα έχει πάλι στην ένωσή του με την οροφή ένα spoiler. Εκεί θα προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση τα φωτιστικά σώματα, που θα έχουν νέο layout και θα ενώνονται με μία LED λωρίδα φωτός. Όχι, πως δε θα πέσουν πολλές ματιές, πάλι πίσω, στο εντυπωσιακό νέο λογότυπο με το όνομα του μοντέλου.
Το νέο SEAT Leon ως plug–in-υβριδικό μοντέλο
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Κάτω από το μπροστινό καπό του SEAT Leon, που δε θα διατίθεται πλέον σε τρίθυρη έκδοση, θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά ένα plug-in-υβριδικό σύστημα. Αυτό προέρχεται από το VW Golf GTE και το ισπανικό μικρομεσαίο θα είναι σε θέση να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 50 χιλιόμετρα. Αργότερα θα δούμε και εκδόσεις mild hybrid, με γεννήτρια 48 V και μπαταρία 48 V. Όπως στην περίπτωση των μοντέλων I.D. της VW, έτσι και το Leon δε θα έχει μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή, καθώς με βάση την πλατφόρμα MEB για ηλεκτροκίνητα θα προκύψει ένα ηλεκτρικό SEAT με ξεχωριστή ονομασία. Οι συμβατικής τεχνολογίας κινητήρες προέρχονται κατά βάση από το νέο κινητήρα του ομίλου VW, τον EA 211 evo, και τα μηχανικά σύνολα βενζίνης (τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα) των 1,0 και 1,5 λίτρων, που εφοδιάζονται με φίλτρο σωματιδίων. Η έκδοση με το δίλιτρο κινητήρα θα είναι ισχύος 190 ίππων, ενώ το Leon Cupra θα έχει ισχύ 300 ίππους! Από πλευράς diesel, θα υπάρχει ακόμα κι ένας δίλιτρος turbo κινητήρας με έως και 200 ίππους και καθαρισμό καυσαερίων AdBlue. Επιπλέον, η SEAT θα διαθέτει και μία έκδοση με κινητήρα φυσικού αερίου (CNG). Η χωρητικότητα του turbo μηχανικού συνόλου θα είναι ισχύος 130 ίππων και θα έχει μέγιστη ροπή 200 Nm.
Ψηφιακό cockpit στο SEAT Leon
Το Leon 5ης γενιάς θα εφοδιάζεται με τα πλέον ενημερωμένα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης του οδηγού. Εκτός αυτού, ο οδηγός θα έχει μπροστά του ένα μοντέρνο cockpit με standard ψηφιακές ενδείξεις. Αξίζει να σημειωθεί πως εκτός από το πεντάθυρο hatchback μοντέλο, θα λανσαριστεί ταυτόχρονα και η station wagon εκδοχή (ST).