Με τέτοιου είδους τοποθετήσεις δεν πρέπει να απορούν στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί λίγους μήνες πριν από τις κάλπες κινδυνεύουν με νέα εκλογική συντριβή. Γενικώς η επένδυση στην καταστροφολογία αποτελεί σημείο αναφοράς στη γραμμή της Κουμουνδούρου. Ολα πάνε στραβά και για όλα φταίει ο Μητσοτάκης.
Τα ίδια έλεγαν στην πανδημία, για την ύφεση που είχε καταγράψει η οικονομία λόγω της καραντίνας έφταιγε ο πρωθυπουργός. Τώρα για την ισχυρή ανάπτυξη φταίει ο αναλυτής που αρθρογραφεί υπό την επήρεια των ναρκωτικών.
Τα ίδια επαναλαμβάνουν τώρα με επίκεντρο την ακρίβεια. Τα αρμόδια στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ αποφάνθηκαν χθες ότι για τον πληθωρισμό του Σεπτεμβρίου που υπολογίσθηκε από τη Στατιστική Αρχή στο 12% ευθύνεται ο Μητσοτάκης, «η κυβέρνηση λεηλατεί το εισόδημα των πολιτών», αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του κόμματος.
Στόχος του Μασκ: Τα εργασιακά δικαιώματα
Προφανώς ο Ελληνας πρωθυπουργός φταίει όχι μόνο για το 12% του εγχώριου πληθωρισμού, αλλά και για το ιστορικό άλμα τιμών στην ευρωζώνη, που για πρώτη φορά από την καθιέρωση του ενιαίου νομίσματος ξεπέρασε στο 10%. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην Ολλανδία οι τιμές εκτινάχθηκαν στο 17%, στο Βέλγιο, όπου επίσης φταίει ο Μητσοτάκης, είχαν ελληνικό πληθωρισμό 12%, στην Αυστρία 11%, ενώ στη Γερμανία το κοντέρ σταμάτησε στο 10,9%.
Οταν δαιμονοποιείται η κυβέρνηση για την ακρίβεια που έχει πανευρωπαϊκά χαρακτηριστικά, τότε ακόμη και η κριτική που μπορεί και πρέπει να γίνει σε σχέση με τους ελέγχους στην αγορά δεν έχει απήχηση. Επιπλέον ο ΣΥΡΙΖΑ έχει κυβερνητικό παρελθόν, τώρα προτείνει μειώσεις φόρων, αλλά επί Τσίπρα όλοι οι έμμεσοι και άμεσοι φόροι αυξήθηκαν κατακόρυφα, η αξιοπιστία του σε ό,τι αφορά τη δημοσιονομική πολιτική είναι χαμηλή.
Η Κουμουνδούρου, βλέποντας τον πολιτικό χρόνο μέχρι τις κάλπες να εξαντλείται χωρίς να μειώνεται το προβάδισμα της Νέας Δημοκρατίας, χάνει το μέτρο και ασκεί τυφλή αντιπολίτευση, με αποκορύφωμα τη διαπίστωση του Γ. Τσίπρα για τον ναρκομανή αναλυτή των «Financial Times». Μπορεί η αντιπολίτευση αυτού του είδους να μην αποδίδει, αλλά τουλάχιστον χαρίζει ευθυμία σε δύσκολους καιρούς.
Επιτέλους προχωρούν τα έργα υποδομής
Η λειτουργία των τριών νέων σταθμών του μετρό στον Πειραιά θα δώσει ανάσες στο κυκλοφοριακό της περιοχής, ενώ το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας αποκτά άμεση σύνδεση με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Πράγματι, το έργο το παρέλαβε η κυβέρνηση Μητσοτάκη με σημαντικές καθυστερήσεις και, όπως επισήμανε ο υπουργός υποδομών Κώστας Καραμανλής, έγινε αγώνας δρόμου προκειμένου να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα και να τηρηθούν τα χρονοδιαγράμματα. Επόμενο στοίχημα η λειτουργία του μετρό στη Θεσσαλονίκη, που υπολογίζεται να γίνει στα τέλη του 2023. Και σε αυτό το μεγάλο έργο κάποιοι μανιακοί δικομανείς της πόλης έκαναν τα πάντα προκειμένου να μην ολοκληρωθεί προβάλλοντας αστήρικτες, όπως αποδείχθηκε από τις δικαστικές αποφάσεις, ενστάσεις για τα αρχαία στους σταθμούς. Πίσω από την επιτάχυνση στο σχεδιασμό και κυρίως την προώθηση των μεγάλων έργων βρίσκεται ο υφυπουργός υποδομών Γιώργος Καραγιάννης, που εργάζεται αθόρυβα αλλά μεθοδικά. Και η πρόοδος στα έργα υποδομής αποτελεί πάντα ένα τεστ αποτελεσματικότητας για κάθε κυβέρνηση.