Ο Ντέιβιντ Κολόμπο, ο οποίος λέει ότι είναι ειδικός πληροφορικής με έδρα τη Γερμανία , ισχυρίζεται επίσης ότι μπόρεσε να απενεργοποιήσει τα αντικλεπτικά συστήματα των οχημάτων και να δει εάν κάποιος οδηγός βρισκόταν μέσα στο αυτοκίνητο.
Ενώ ο Κολόμπο αρχικά υποστήριξε ότι είχε «πλήρη τηλεχειρισμό» των Tesla σε ένα tweet του τη Δευτέρα, αργότερα ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν μπόρεσε να αναλάβει τα αυτοκίνητα για «εξ αποστάσεως έλεγχο του συστήματος πλοήγησης ή επιτάχυνσης και πέδησης».
«Ναι, θα μπορούσα ενδεχομένως να ξεκλειδώσω τις πόρτες και να αρχίσω να οδηγώ το κάθε Tesla», έγραψε στο Twitter. «Όχι, δεν μπορώ να παρέμβω σε κάποιον που οδηγεί (εκτός από το να δυναμώσω την μουσική στη μέγιστη ένταση ή να αναβοσβήσω τα φώτα) και επίσης δεν μπορώ να οδηγήσω αυτά τα Tesla από απόσταση».
So, I now have full remote control of over 20 Tesla’s in 10 countries and there seems to be no way to find the owners and report it to them…
— David Colombo (@david_colombo_) January 10, 2022
Την Τρίτη, ο Κολόμπο έγραψε στο Twitter ότι το χακάρισμά του «δεν οφείλεται σε μια ευπάθεια στην υποδομή της Tesla», αλλά σε «λάθη των ιδιοκτητών». Τη Δευτέρα, είχε αναρτήσει στο Twitter ότι «Δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος να βρούμε τους ιδιοκτήτες και να τους το αναφέρουμε».
Την Τρίτη, ο Κολόμπο είπε ότι επικοινώνησαν μαζί του αξιωματούχοι της Tesla που ερευνούν το θέμα.
Το περασμένο φθινόπωρο, ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Έλον Μασκ, δεσμεύτηκε ότι θα συνεργαστεί με τις ρυθμιστικές αρχές για να διασφαλίσει ότι τα προσωπικά δεδομένα των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων προστατεύονται από την απειλή των χάκερ.
«Με την ταχεία ανάπτυξη των τεχνολογιών αυτόνομης οδήγησης, η ασφάλεια των δεδομένων των οχημάτων προκαλεί περισσότερες ανησυχίες στο κοινό από ποτέ», είπε ο Μασκ σε συνέδριο ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.
Μέχρι το 2025, υπολογίζεται ότι θα υπάρχουν περίπου 470 εκατομμύρια οχήματα που θα είναι συνδεδεμένα σε μια ηλεκτρονική βάση δεδομένων – καθιστώντας τα πιθανούς στόχους για εγκληματίες του κυβερνοχώρου.
Ο Κολόμπο ισχυρίστηκε στο Twitter ότι κατάφερε να απενεργοποιήσει τη λειτουργία Sentry, μια αντικλεπτική τεχνολογία στην οποία μια ενσωματωμένη κάμερα γίνεται de facto σύστημα συναγερμού.
«Θα μπορούσα επίσης να ρωτήσω την ακριβή τοποθεσία, να δω αν υπάρχει οδηγός και ούτω καθεξής», έγραψε ο Κολόμπο στο νήμα του στο Twitter.
«Η λίστα είναι αρκετά μεγάλη».
ΠΗΓΗ: New York Post
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
- Τροχαίο με Ferrari στη Βούλα: Ποιος ήταν ο Τζώρτζης Μονογυιός – Σοκαριστικές λεπτομέρειες από τη στιγμή της τραγωδίας [βίντεο]
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρωτομαγιά με τον νέο, αυξημένο κατώτατο μισθό – Τα μηνύματα του πρωθυπουργού για οικονομία, πανδημία και εθνικά θέματα
- Δολοφονία Σολόνικ: Πώς έκανε τη λάθος σύλληψη η ΕΛ.ΑΣ.
- Ποιοι δικαιούνται επιδότηση στεγαστικών δανείων έως το 2023
- To Don’t look up βγαίνει αληθινό; Τι λέει η NASA
- Ανατροπή για «Αυγή»: Όλο το παρασκήνιο για το μη κλείσιμό της
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr