Η συμφωνία προβλέπει την προβολή της Ελλάδας και των αξιοθεάτων της στην επίσημη ιστοσελίδα και στα κοινωνικά δίκτυα της ομάδας με περισσότερους από 500.000 followers συνολικά. Επίσης, κατά τη διάρκεια των εντός έδρας αγώνων της στις εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις θα προβάλλονται 8 φορές τα μηνύματα του ΕΟΤ τόσο στις διαφημιστικές led οθόνες στο επίπεδο του αγωνιστικού χώρου και ανάμεσα στα διαζώματα των θεατών όσο και στον κύβο (jumbotron) στην οροφή του γηπέδου.
«Η πολιτιστική σύνδεση μεταξύ των δύο χωρών ήταν πάντα πολύ ισχυρή και η ροή του τουρισμού από το Ισραήλ προς την Ελλάδα αυξάνεται κάθε χρόνο όλο και περισσότερο. Η Maccabi Tel Aviv είναι ένα ισχυρό brand που μπορεί να συμβάλει προς αυτή την κατεύθυνση σε πολύ σημαντικό βαθμό» είπε μετά την υπογραφή της συμφωνίας ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ισραήλ, Δημήτρης Βασιλειάδης.
Από την πλευρά του, ο θρυλικός παλιός παίκτης της ομάδας, Doron Jamchy, σήμερα αντιπρόεδρος marketing της ομάδας, δήλωσε: «Η σύνδεση μεταξύ της Maccabi και του ελληνικού αθλητισμού και πολιτισμού υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια. Ως μπασκετμπολίστας προκάλεσα στο παρελθόν πολλά προβλήματα στις ελληνικές ομάδες, όμως τώρα είναι η ώρα να ενώσουμε τα χέρια».
Η συμφωνία υπογράφτηκε τον Σεπτέμβριο και «τρέχει» ήδη από την 1η Οκτωβρίου και μέχρι την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου 2022-2023.
Ειδήσεις σήμερα
Σασμός Spoiler: Η Αργυρώ καταρρέει στο άκουσμα μιας είδησης
Ηλίας Ζερβός: Πέθανε ο γνωστός ηθοποιός – «Έφυγε» σε ηλικία 65 ετών