Αυτή, πέρα από 14η φετινή, ήταν η 34η συνολικά νίκη του Φερστάπεν στην καριέρα του, και η τέταρτή του νίκη στο μεξικανικό σιρκουί “Hermanos Rodriguez”, μετά από εκείνες του 2017, του 2018 και του 2021.
Λίγο πριν τον πρώτο γύρο πιτ στοπ, ο Φερστάπεν δέχτηκε την… “ανάσα” του Χάμιλτον που είχε πλησιάσει στο ενάμιση δευτερόλεπτο, αλλά οι “στρατηγοί” της Red Bull Racing, τον κάλεσαν στα πιτς να κάνει το “άντερκατ” και με πιο φρέσκια γόμα μείωσε τη διαφορά από τον Χάμιλτον, ώστε όταν ο Βρετανός μπήκε κι αυτός στα πιτς, ο Φερστάπεν να είναι πλέον άνετα πρώτος.
Κατόπιν, και όπως είχε συμβεί και στον αγώνα του 2021, ο τρίτος Πέρεζ με την έτερη Red Bull Honda, πλησίασε τον Χάμιλτον στο δευτερόλεπτο αλλά δεν είχε κάτι για τον Βρετανό επτάκις πρωταθλητή και η σειρά παρέμεινε αμετάβλητη, με τον Χάμιλτον δηλαδή δεύτερο και τον Μεξικανό Πέρεζ, τρίτο.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Ράσελ, που αυτήν τη φορά δεν είχε με τη σειρά του κάτι κι αυτός για τον ομόσταβλό του Χάμιλτον και τον Πέρεζ, και κατόπιν ακολούθησαν οι δύο μη ανταγωνιστικές Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ.
Ο λόγος που έγινε αυτό είναι ότι στη Scuderia, αποφάσισαν να κόψουν τα μοτέρ καθώς ο αραιός αέρας στο υψίπεδο του Μέξικο Σίτι εγκυμονούσε κινδύνους για την αξιοπιστία του 066/7 “Superfast” κινητήρα τους, όπως είχε συμβεί με τον Σάινθ σε ένα άλλο υψίπεδο αυτό της Αυστρίας, στο Τσέλτβεγκ.
Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρικιάρντο (με εντυπωσιακά προσπεράσματα, αλλά και επαφή με τον Τσουνόντα), Οκόν, Νόρις και Μπότας. Άτυχος για μια ακόμη φορά ήταν ο Φερνάντο Αλόνζο, εγκατέλειψε από βλάβη στον κινητήρα της Alpine.
Ειδήσεις σήμερα
Σεπόλια: Ο Μίχος παρίστανε τη 12χρονη στο Διαδίκτυο