Θεωρείται, όχι άδικα, ο καλύτερος οδηγός που έχει δει ποτέ ο κόσμος και σίγουρα το ρεκόρ των επτά πρωταθλημάτων Φόρμουλα Ένα το επιβεβαιώνει.
Ο «Σούμι» κυριάρχησε όπως κανείς, ενώ ενέπνευσε μια γενιά νέων «πιλότων», ανάμεσά τους και τον γιο του, Μικ, ο οποίος είναι μέλος της Ακαδημίας οδηγών της Ferrari και «τρέχει» στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 2.
Κι όμως ο κόσμος δεν έχει δει τον Μίκαελ Σουμάχερ δημόσια για περισσότερα από έξι χρόνια, μετά από το ατύχημα που είχε ενώ έκανε σκι στις γαλλικές Αλπεις, το Δεκέμβριο του 2013.
Ο Σουμάχερ κατέκτησε 5 διαδοχικούς τίτλους μεταξύ του 2000 και του 2004. Το μεγαλείο του μπορεί να μετρηθεί επίσης από το γεγονός ότι πρώτευσε σε 91 γκραν πρι και έχει και ρεκόρ για τον ταχύτερο γύρο σε 77. Το 2004, πανηγύρισε 13 νίκες στη σεζόν, που είναι επίσης ρεκόρ στη Φόρμουλα Ένα…
https://twitter.com/ScuderiaFerrari/status/1213007085509713921?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1213007085509713921&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.amna.gr%2Fsport%2Farticle%2F419510%2FO-muthos-tis-F1-Mikael-Soumacher-egine-51-etonrn
Γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου του 1969 και αυτό σημαίνει ότι σήμερα κλείνει τα 50 του χρόνια. Ο Γερμανός οδηγός έτρεξε με την ομάδα της Jordan, της Benetton, στη συνέχεια έγραψε το μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας του πλάι πλάι με τη Ferrari και ύστερα από μια απουσία λίγων μηνών, επέστρεψε με τη Mercedes.
Στις 29 Δεκεμβρίου του 2013 όμως, είχε ένα σοβαρό ατύχημα στις Γαλλικές Άλπεις. Το τραύμα στο κεφάλι του, παρά το γεγονός ότι φορούσε τον προβλεπόμενο εξοπλισμό ασφαλείας, δεν του άφησε πολλά περιθώρια και μέχρι και σήμερα, δεν έχει καταφέρει να το ξεπεράσει.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις που γίνονται κατά καιρούς, από τον δικηγόρο του και τη μάνατζέρ του, η κατάστασή του έχει σταθεροποιηθεί και σημειώνει μικρή πρόοδο με τον καιρό, αναλογιζόμενοι την σοβαρότητα του ατυχήματός του. Με αφορμή τα γενέθλια του, δεν έχουμε παρά να του ευχηθούμε ο,τι καλύτερο για την εξέλιξη της υγείας του και μετά να δούμε μερικά βίντεο με σημαντικά στιγμιότυπα από τότε που κυριαρχούσε στις πίστες της F1.