Στη θαλάσσια περιοχή της πανέμορφης Αστυπάλαιας στήθηκε ο αγωνιστικός στίβος και τα αποτελέσματα του αγώνα αύξησαν το ενδιαφέρον για τη διεκδίκηση του τροπαίου του νικητή της κατηγορίας των αγωνιστικών (performance), το οποίο θα κριθεί μετά την ολοκλήρωση όλων των ιστιοδρομιών.
Η ιστιοδρομία διεξήχθη με ένα αυθεντικό αιγαιοπελαγίτικο μελτέμι, με ένταση που ξεπερνούσε τους 20 κόμβους, κάτι που βοήθησε τους ιστιοπλόους να ευχαριστηθούν τον αγώνα. Η «μάχη» άρχισε από την εκκίνηση, στην οποία, όπως ήταν αναμενόμενο, ξεχώρισαν τα μεγάλα σκάφη. Η ένταση της αναμέτρησης ανάμεσα στα δύο 52άρια ήταν τόσο μεγάλη που στο «Optimum 3», αμέσως μετά τη σημαδούρα 1, σκίστηκε το μπαλόνι αλλά το πλήρωμα έδειξε την εμπειρία του αντικαθιστώντας το αμέσως ώστε να μη χάσει έδαφος από το προπορευόμενο «Bullet – Encode». Τα υπόλοιπα σκάφη ακολούθησαν τα προπορευόμενα, κάνοντας τις ανάλογες κινήσεις, για να κρατηθούν στο παιχνίδι της διεκδίκησης της διάκρισης.
Τα σκάφη συνέχισαν στη διαδρομή που είχε χαράξει η Επιτροπή Αγώνων γύρω από τα νησιά Κουνούποι και Κουτσομύτι, μία απόσταση 15,7 ναυτικών μιλίων. Η ένταση του ανταγωνισμού ήταν μεγάλη και το « Optimum 3» έπαθε και δεύτερη αβαρία, αφού σκίστηκε η μαΐστρα του στο τελευταίο καβαντζάρισμα προς τη γραμμή τερματισμού. Το σκάφος πέρασε τη γραμμή με τα μισά πανιά.
Την πρωτιά στα Performance σε αυτή την ιστιοδρομία πήρε το «Bullet – Encode», κάτι που το έφερε μέσα στην τριάδα της γενικής κατάταξης. «Φυσικά και είμαι χαρούμενος για τη νίκη σε αυτή την απαιτητική ιστιοδρομία. Είχε δυνατό άνεμο και πολλές εναλλαγές στις πλεύσεις. Συνεχίζω να πιστεύω ότι η πολύ κακή θέση στην πρώτη ιστιοδρομία μάς έχει πρακτικά αποκλείσει από την πρώτη θέση του αγώνα, αλλά αυτό είναι το Ράλλυ Αιγαίου, και γι΄ αυτό μας αρέσει. Έχει πολλούς απρόβλεπτους παράγοντες και όταν ετοιμάζονται οι αθλητές στη γραμμή εκκίνησης είναι ουτοπία το να μιλάει κανείς για φαβορί και για πιθανό νικητή. Βασική αρχή της ομάδας μας είναι ότι εάν υπάρχει έστω και μία πιθανότητα νίκης εμείς θα εξαντλήσουμε την προσπάθεια και ελπίζουμε στο καλύτερο», δήλωσε ο Ολυμπιονίκης Δημήτρης Δεληγιάννης, κυβερνήτης του σκάφους και ο συγκυβερνήτης Σίμος Καμπουρίδης, πρόσθεσε: «Είμαστε χαρούμενοι που καταφέραμε να κερδίσουμε τη σημερινή ιστιοδρομία. Το Ράλλυ Αιγαίου είναι ένας υδάτινος μαραθώνιος που κρύβει πολλές εκπλήξεις εκτός του αγωνιστικού. Για να κερδίσεις πρέπει πρώτα να τερματίσεις. Οπότε πρέπει να ελαχιστοποιήσουμε τις πιθανότητες που έχουμε για ζημιές, γιατί σήμερα αρκετά σκάφη είχαν ζημιές, και να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να μειώσουμε τη διαφορά με τα προπορευόμενα σκάφη. Σήμερα κάναμε ένα βήμα, ανεβήκαμε στην τρίτη θέση στη γενική. Μένουν ακόμη τρεις ιστιοδρομίες, θα τα δώσουμε όλα και ότι βγει».
Στην κατηγορία Sport νικητής ήταν το σκάφος «Water Gipsy» με κυβερνήτες τον πρόεδρο του ΠΟΙΑΘ Ιωάννη Μαραγκουδάκη και τον Τζανέτο Κυριακίδη.
Η έλευση του Ράλλυ Αιγαίου στην Αστυπάλαια είχε και ως στόχο στηρίξει και τον νεοσύστατο ναυτικό όμιλο του νησιού καθώς πολλά παιδιά παρακολούθησαν τον αγώνα ενώ ο Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοϊκής Θαλάσσης, όπως είναι η πάγια τακτική του, θα βοηθήσει την προσπάθεια των ανθρώπων του Ομίλου. Αύριο, ο στόλος του «56ου Ράλλυ Αιγαίου» θα αναχωρήσει με προορισμό την Μήλο (114 ναυτικά μίλια).
Χορηγός του αγώνα για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά θα είναι η πολυεθνική εταιρεία χρωμάτων JOTUN, ενώ υποστηρικτές οι εταιρείες, D. KORONAKIS S.A. ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές σχοινιών και αλυσίδων για την ναυτιλία, η εταιρεία τεχνικής υποστήριξης σε ποντοπόρα πλοία TECHNAVA S.A, η εταιρεία φυσικών καλλυντικών KORRES .S.A. καθώς και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, που έχει σημαντικές και ξεχωριστές διεθνείς διακρίσεις. Υποστηρικτής τεχνολογίας είναι η εταιρεία G4S, ενώ χορηγοί επικοινωνίας η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ καθώς και η αθλητική εφημερίδα SPORTIME. Τηλεοπτικός μεταδότης με καθημερινές 10΄ εκπομπές η NOVA και χορηγός Digital Media η αθλητική ιστοσελίδα WE LOVE SPORTS. Όλες οι ενέργειες για την προστασία του περιβάλλοντος τόσο στην Αστυπάλαια όσο και στην Μήλο θα γίνουν σε συνεργασία με την ¨Ελληνική Ένωση Προστασίας του Θαλάσσιου Περιβάλλοντος ( HELMEPA) και το Πολεμικό Ναυτικό.
Γιάννης Μώραλης: Η απάντηση για την ποινική δίωξη -«Θα δικαιωθώ πανηγυρικά»
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 3ης ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ PERFORMANCE
- BULLET – ENCODE Δ. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ & Σ. ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ
- PEGA – ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ Δ. ΣΟΥΒΑΛΤΖΗΣ & Θ. ΤΣΟΥΛΦΑΣ
- OPTIMUM 3 Π. ΛΙΒΑΣ & Ν, ΛΑΖΟΣ
- AIOLIA Σ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORT
- WATER GIPSY Γ. ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ & ΤΖ. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
- ALTE EGO – ABS ΣΤ. ΜΠΟΝΑΣ & ΑΛ. ΜΠΟΝΑΣ
- TRINITY WALTER
- AFRODITI – SOLARIS Β. ΜΗΛΙΩΤΗΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΙΣΤΙΟΔΡΟΜΙΕΣ
(ΦΑΛΗΡΟ – ΣΙΦΝΟΣ & ΦΑΛΗΡΟ – ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ – INSHORE ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ PERFORMANCE
- PEGA – ΣΧΟΛΗ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ Δ. ΣΟΥΒΑΛΤΖΗΣ & Θ. ΤΣΟΥΛΦΑΣ
- AIOLIA Σ. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ
- BULLET – ENCODE Δ.ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗΣ & Σ. ΚΑΜΠΟΥΡΙΔΗΣ
- COCOBILL II Ν. ΣΑΡΑΙΛΙΔΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ SPORT
- WATER GIPSY Γ. ΜΑΡΑΓΚΟΥΔΑΚΗΣ & ΤΖ. ΚΥΡΙΑΚΙΔΗΣ
- ΚΟΡΜΟΡΑΝΟΣ II Ν. ΜΑΝΙΟΥΔΑΚΗΣ
- AFRODITI – SOLARIS Β. ΜΗΛΙΩΝΗΣ
- ALTE EGO – ABS ΣΤ. ΜΠΟΝΑΣ & ΑΛ. ΜΠΟΝΑΣ