Η απόφαση να μην πατήσει χορτάρι η Δανία σε επίσημο αγώνα της διοργάνωσης βρίσκει σύμφωνο τον ομοσπονδιακό τεχνικό, Άγκε Χαρέιντε, ενώ σύμμαχοι είναι και οι παίκτες, με τις απόψεις τους να συμβαδίζουν αναφορικά με το επικείμενο «εμπάργκο» στη νέα διοργάνωση της UEFA.
Σε περίπτωση που το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της σκανδιναβικής χώρας δεν κατέβει στους αγώνες με Σλοβακία (5/9) και Ουαλία (9/9), τότε κινδυνεύει με «βαριά» καμπάνα από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία, ενώ ο κίνδυνος αποκλεισμού από τα προκριματικά του Εuro 2020 περιλαμβάνεται στο μενού των πιθανών τιμωριών.
Όπως είναι προφανές, το μάρκετινγκ έχει εισβάλλει για τα καλά στον ποδοσφαιρικό μικρόκοσμο, με την εμπορευματοποίηση να διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο.
Ολυμπιακός: Πλημμύρισε το ΣΕΦ - Mεγάλες ζημιές σε παρκέ, cube και τo γυμναστήριο της ομάδας
Το παράδειγμα των αντικρουόμενων συμφερόντων στην Εθνική Δανίας είναι χαρακτηριστικό, καθώς τα διαφημιστικά συμβόλαια που έχουν υπογράψει οι διεθνείς παίκτες με εταιρείες έρχονται σε αντιδιαστολή με τις χορηγικές συμφωνίες που έχει συνάψει η εθνική ομάδα.
Η πολυπόθητη λύση δεν έχει κατατεθεί ακόμη στο διαπραγματευτικό τραπέζι, με το ενδεχόμενο οι Δανοί να παρουσιαστούν στους αγώνες με ποδοσφαιριστές από τα μικρά κλιμάκια των εθνικών τους ομάδων να κερδίζει έδαφος, ούτως ώστε να αποφευχθεί η τιμωρία.
Πηγή: filathlos.gr
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]