«Υπενθυμίζω ότι υπάρχει μια εκκρεμότητα από το 2017 που αφορά τον ΟΑΣΘ, ο οποίος βρίσκεται σε ειδική εκκαθάριση. Τους επόμενους μήνες θα δείτε 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία να κυκλοφορούν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, αλλά ενισχύσαμε τον ΟΑΣΘ και με προσωπικό, 150 συμβασιούχους οδηγούς και τις επόμενες μέρες έχει γίνει αίτημα από τη διοίκηση και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για άλλους 40 οδηγούς, έτσι ώστε να υπάρχει ακόμη περισσότερος στόλος στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Σίγουρα μέχρι να ξεκινήσει η λειτουργία του μετρό το Νοέμβριο του 2024», δήλωσε.
Σημείωσε ότι εξετάζεται, πέρα από τα νομικά ζητήματα, το πώς θα λειτουργήσει ο δημόσιος ΟΑΣΘ τα επόμενα χρόνια «όχι με όρους του 2024, αλλά με όρους των επόμενων δεκαετιών» υπό την «ομπρέλα» του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, με την προσθήκη, όπου χρειάζεται και ιδιωτών, όπως γίνεται και σήμερα, με διαγωνισμούς και συμβάσεις, ώστε να είναι επαρκές το μεταφορικό έργο.
Τέλος, υπενθύμισε, ότι αναμένεται μέσα στο επόμενο δίμηνο ο διαγωνισμός για τα 750 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, τα 250 από τα οποία προορίζονται για τη Θεσσαλονίκη.
Ειδήσεις σήμερα
Επιχείρηση της αντιτρομοκρατικής: Σε ποιες υποθέσεις εμπλέκονται οι συλληφθέντες
Συναγερμός για βόμβα στη δικαστήρια Θεσσαλονίκης – Σπεύδουν δυνάμεις της ΕΛΑΣ [Βίντεο]
Μαρινάκης: Δεδομένη η στήριξη των συγγενών των θυμάτων στα Τέμπη