Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν υψηλόβαθμα στελέχη της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα, που εξετάζουν τις διαδρομές των κυβερνητικών αεροσκαφών του Μαδούρο στην Ευρώπη και στην Ασία τους τελευταίους μήνες. Η αντιπολίτευση έχει βάλει στο μικροσκόπιο αυτές τις πτήσεις, προκειμένου να διαπιστώσει αν πράγματι και η Ελλάδα διαδραματίζει κάποιον -έστω περιφερειακό- ρόλο, ακόμη και στην επιχείρηση του Μαδούρο «ματωμένος χρυσός».
Οπως αποκαλύπτει σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής εκτός από το κυβερνητικό αεροσκάφος με τα διακριτικά ΥV 2486, το οποίο στις 2 Μαρτίου προσγειώθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μεταφέροντας μεταξύ άλλων και τον υπουργό Εξωτερικών Χόρχε Αρεάσα, υπήρξαν και άλλα αεροσκάφη του Μαδούρο που έχουν προσγειωθεί στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα. Το γεγονός αυτό, αλλά και η σιωπή που εξακολουθεί να υπάρχει από το Μέγαρο Μαξίμου, προκαλούν πολλά ερωτήματα.
Αθήνα, Κρήτη, Καβάλα
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες από τη Βενεζουέλα, δυο μέρες πριν από την προσγείωση του επίμαχου αεροσκάφους στην Αθήνα, δηλαδή στις 28 Φεβρουαρίου 2019, ένα άλλο αεροσκάφος, που και αυτό ανήκει στην κρατική εταιρία πετρελαίου PDVSA, αλλά το χρησιμοποιεί η κυβέρνηση, με τα διακριτικά YV3360, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης.
Ο «Ε.Τ.» είχε αποκαλύψει ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε εντοπιστεί να προσεγγίζει τη χώρα μας νοτίως της Κρήτης. Πλέον, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, επιβεβαιώνεται ότι πράγματι προσγειώθηκε στη χώρα μας.
Επιπλέον, λίγες μέρες πριν, στις 13 Φεβρουαρίου 2019, το ίδιο αεροσκάφος είχε προσγειωθεί και πάλι στο Ηράκλειο.
Επιπλέον, λίγες μέρες πριν, στις 13 Φεβρουαρίου 2019, το ίδιο αεροσκάφος είχε προσγειωθεί και πάλι στο Ηράκλειο. Τρεις μήνες πριν, στις 10 Νοεμβρίου 2018, το κυβερνητικό αεροσκάφος του Μαδούρο προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο της Καβάλας, προερχόμενο από το Μαρόκο. Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το Φάλκον του Μαδούρο εντοπίζεται στο Αμπου Ντάμπι και σε αφρικανικές χώρες, ωστόσο το στίγμα του συγκεκριμένου αεροσκάφους του Μαδούρο σε αρκετές περιπτώσεις χάνεται.
«Το Φάλκον YV3360 ανήκει στην εταιρία πετρελαίου PDVSA και χρησιμοποιείται από την κυβέρνηση του Μαδούρο», επιβεβαιώνει στον «Ε.Τ.» πολιτική πηγή της Βενεζουέλας. Αίσθηση προκαλεί η αποκάλυψη ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος φέρεται να έχει χρησιμοποιηθεί ακόμη και από τον ίδιο τον πρόεδρο της Βενεζουέλας. «Αυτό το αεροσκάφος έχει χρησιμοποιηθεί αρκετές φορές από τον ίδιο τον Νικολάς Μαδούρο, συγγενείς του αλλά και υψηλόβαθμους αξιωματούχους της κυβέρνησής του, όπως η αντιπρόεδρος Ντέλσι Ροντρίγκες, η οποία έχει μεταβεί με αυτό στην Τουρκία. Αυτές οι πτήσεις δεν ανακοινώνονται ποτέ από την κυβέρνηση, αποτελούν κρατικό μυστικό», υποστηρίζει η ίδια πηγή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, κυβερνητικά αεροσκάφη του Μαδούρο έχουν προσγειωθεί μέσα στο 2018 και στο αεροδρόμιο της Αθήνας αλλά και σε άλλα αεροδρόμια της χώρας, χωρίς ποτέ να υπάρξει οποιαδήποτε επίσημη ενημέρωση για τους επιβάτες αλλά και για τον σκοπό της προσγείωσης. Οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι τους τελευταίους δέκα μήνες τουλάχιστον οκτώ αεροσκάφη της κυβέρνησης Μαδούρο έχουν προσγειωθεί σε ελληνικά αεροδρόμια. Σε αρκετές περιπτώσεις πάντως, η επίσημη αιτιολογία για να δοθεί άδεια προσγείωσης ήταν ο ανεφοδιασμός. Ωστόσο, η… εμμονή της κυβέρνησης της Βενεζουέλας να χρησιμοποιεί τα ελληνικά αεροδρόμια για ανεφοδιασμό, ειδικά τους τελευταίους μήνες, που το καθεστώς βρίσκεται στο στόχαστρο της διεθνούς κοινότητας αλλά και εν μέσω των σοβαρών καταγγελιών της αντιπολίτευσης ότι βγάζει από τη χώρα παράνομα τόνους χρυσού, προκαλεί πολλά ερωτήματα.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής