Το επενδυτικό πλάνο για την αναβάθμιση του Λιμένα και την εδραίωση του ως Κόμβο Συνδυασμένων Μεταφορών στη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη υλοποιείται με γρήγορους ρυθμούς και η επέκταση του 6ου προβλήτα δημιουργεί νέα δεδομένα.
Το 2ο στάδιο του σχετικού διαγωνισμού όπου υποβλήθηκαν δεσμευτικές οικονομικές και τεχνικές προσφορές από πέντε υποψήφια σχήματα έχει ολοκληρωθεί και αναμένεται να αναδειχθεί ο οριστικός ανάδοχος του έργου για να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Βάσει του χρονοδιαγράμματος, η ολοκλήρωση του έργου ορίζεται σε 36 μήνες από την έναρξη των εργασιών σηματοδοτώντας την ουσιαστική αναβάθμιση της ανταγωνιστικότητας του Λιμένα της Θεσσαλονίκης καθώς:
- Επιτρέπει τη μέγιστη δυνατή αξιοποίηση του συγκριτικού ανταγωνιστικού του πλεονεκτήματος, δηλαδή της εγγύτητας με τις αγορές της Νοτιοανατολικής και Κεντρικής Ευρώπης καθώς και με τα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητόδρομων και σιδηροδρόμων.
- Αναβαθμίζει περαιτέρω τη θέση του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία και στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
- Αυξάνει σημαντικά τη χωρητικότητα του λιμανιού.
- Δίνει τη δυνατότητα απευθείας εξυπηρέτησης πλοίων κύριων γραμμών (Ultra Large Container Vessels) χωρητικότητας 24,000 TEUs.
Βασική προϋπόθεση για την ανάπτυξη του λιμένα και την εδραίωση του σε κόμβο Συνδυασμένων Μεταφορών για τη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη αποτελούν και τα έργα συνδεσιμότητας του λιμανιού με το εθνικό οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, τα οποία εκτιμάται πως θα έχουν ολοκληρωθεί παράλληλα με την επέκταση του 6ου προβλήτα.
Από εκεί και πέρα στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης εξοπλισμού και κατ’ επέκταση της ουσιαστικής αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών ώστε το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των συνδυασμένων μεταφορών από και προς τη Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη προσελκύοντας πλοία κύριων γραμμών, η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ήδη προμηθευτεί:
Στην Ερμού ενόψει Black Friday ο Θεοδωρικάκος - Πρόστιμα για παραπλανητικές εκπτώσεις [βίντεο]
- 12 Straddle Carriers με δυνατότητα στοιβασίας container σε 3 επίπεδα καθ’ ύψος
- 1 Mobile Harbor Crane μέγιστης ανυψωτικής ικανότητας 144 τόνων
- 2 STS Cranes (Γερανογέφυρες) ειδικά σχεδιασμένα για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Παράλληλα, στα τέλη του 2020 ιδρύθηκε το 1ο dry port στη Σόφια και από τον Ιανουάριο του 2021 η ΟΛΘ Α.Ε. παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις εμπορευματικών μεταφορών και εφοδιαστικής αλυσίδας μέσω της απευθείας σιδηροδρομικής σύνδεσης του Λιμένα της Θεσσαλονίκης με το dry-port της Βουλγαρίας.
Τέλος στην εποχή του ψηφιακού μετασχηματισμού δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι καινοτόμες τεχνολογίες και λύσεις με στόχο τη μετατροπή του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε «έξυπνο λιμάνι».
Οι άνθρωποι του ΟΛΘ αυστηρά προσηλωμένοι στην ανάπτυξη της Εταιρείας, εστιάζουν στην επιτάχυνση και υλοποίηση του Επενδυτικού μας Πλάνου, ενώ ταυτόχρονα αναβαθμίζουν τις υποδομές, τον εξοπλισμό, το φάσμα και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του Λιμένα της Θεσσαλονίκης.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Mad Clip: Συγκλονισμένος ο παππούς του – «Από τη σορό του λείπει σταυρός αξίας 10.000 ευρώ και το κινητό του»
- Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Κινδυνεύει η Εύβοια – Πού θα χτυπήσει η κακοκαιρία
- Μόνο με Pfizer ο εμβολιασμός των παιδιών – Το εμβόλιο mRNA είναι το ασφαλέστερο για τα παιδιά
- Θεσσαλονίκη: Συναγερμός στο ΑΧΕΠΑ – Νόσησαν 7 πλήρως εμβολιασμένοι υγειονομικοί
- Self test: Από σήμερα στα φαρμακεία για τους μαθητές – Δύο φορές την εβδομάδα
- Αδιανόητο: Βάζουν σε κοντέινερ 74 μαθητές νηπιαγωγείου στου Ζωγράφου [βίντεο]
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter