Η επαύξηση του εισοδήματος σημαντικής μερίδας Ινδών, σε συνδυασμό με τη διάθεσή τους να ταξιδεύουν συχνά κάθε χρόνο, δημιουργούν τις προϋποθέσεις προσέγγισης ακόμη περισσότερων τουριστών από τη συγκεκριμένη χώρα. Ταυτόχρονα η πολιτιστική υπεραξία που διαθέτει η Ελλάδα, άρρηκτα συνδεδεμένη με τις συνεχείς ανάγκες για shopping και ψυχαγωγία των Ινδών, διαμορφώνουν τη χώρα μας ως ιδανικό προορισμό διακοπών όλο τον χρόνο, δεδομένου ότι δεν κυριαρχεί στις προτιμήσεις τους το κλασικό τουριστικό πακέτο ήλιος-θάλασσα.
Η ινδική αγορά εξερχόμενου τουρισμού παρουσιάζει ραγδαία ανάπτυξη διεθνώς και είναι ιδιαίτερα σημαντική για τη χώρα μας, καθώς περίπου 35 εκατομμύρια Ινδοί τουρίστες ταξιδεύουν στο εξωτερικό κάθε χρόνο, επιλέγοντας προσεκτικά ταξιδιωτικά προγράμματα, νέους προορισμούς περιηγήσεων και δραστηριοτήτων αλλά και νέες προτάσεις συνδυαστικών διακοπών. Σημειώνεται ότι οι αφίξεις Ινδών τουριστών στην Ελλάδα το 2018 αυξήθηκαν κατά 80,8% σε σχέση με το 2017, ενώ σύμφωνα με γνώστες της αγοράς παρατηρείται αύξηση άνω του 45% σε σχέση με το 2018.
Αλλωστε και η φετινή εικόνα είχε ήδη προδιαγραφεί αφού αισιόδοξα ήταν τα μηνύματα για την Ελλάδα σε ό,τι αφορά τη ροή Ινδών τουριστών το 2019, μετά και την παρουσία της χώρας μας στη Διεθνή Εκθεση Τουρισμού ΟΤΜ, στη Βομβάη. Ρόδος, Μύκονος και Σαντορίνη βρίσκονται ήδη μπροστά στις προτιμήσεις των Ινδών ενώ και άλλοι προορισμοί δύνανται να μπουν στον χάρτη των προτιμήσεών τους.
Ο ΕΟΤ συμμετείχε με περίπτερο, φιλοξενώντας συνεκθέτες από την Ελλάδα και απέσπασε για την αισθητική του περιπτέρου το βραβείο καλύτερης διακόσμησης «Best Decoration Award». Το περίπτερο επισκέφθηκε και ο υπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού της Ινδίας, Alphons Kannanthanam, «επιβεβαιώνοντας πως η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους προορισμούς για τους Ινδούς», όπως αναφέρει ο ΕΟΤ σε ανακοίνωσή του.
Επικεφαλής της ελληνικής αποστολής ήταν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κωνσταντίνος Τσέγας, «ο οποίος συναντήθηκε με σημαντικούς εκπροσώπους της ινδικής τουριστικής αγοράς (Τhomas Cook / India, Gems Tours Andr Travels, Cox & Kings κ.ά.) και με στελέχη της κινηματογραφικής τουριστικής βιομηχανίας της χώρας, με τους οποίους συζήτησε τις προοπτικές που διαμορφώνονται για τη φετινή χρονιά σχετικά με την επέκταση της τουριστικής περιόδου και το άνοιγμα νέων προορισμών.
Σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας δεδομένων και αναλύσεων YouGov, που δημοσιεύθηκε πρόσφατα, περίπου το ένα τρίτο των Ινδών πηγαίνει διακοπές κάθε χρόνο και το 64% συνδυάζει βουνά και παραλίες. Είναι δραστήριοι ταξιδιώτες, με το 79% να αναζητά όλα όσα προσφέρει κάθε προορισμός και μόνο το 20% για απλές διακοπές χαλάρωσης.
Συνέδρια
Πάνω από 2 εκατ. εξερχόμενους τουρίστες πολυτελείας και MICE αναμένεται να παράγει η Ινδία ετησίως μέχρι το 2020. Ως εκ τούτου η χώρα πρόκειται να ενισχύσει τη θέση της ως βασική πηγή εξερχόμενου τουρισμού.
Αυτό προκύπτει από στοιχεία που δημοσιεύθηκαν στο 7ο ετήσιο MICE & Luxury Travel Congress. Το συνέδριο είχε χαρακτήρα roadshow και πραγματοποιήθηκε στο Δελχί μεταξύ 17 και 18 Ιουλίου και στις 23-24 Ιουλίου στο Μουμπάι. Σύμφωνα με περαιτέρω στοιχεία, η εξερχόμενη τουριστική αγορά MICE της Ινδίας αναμένεται να φτάσει τα 9 δισ. δολάρια μέχρι το 2025.
Mrs. India Worldwide 2019
Πέρυσι στη Ρόδο, φέτος στη Χαλκιδική τα ινδικά καλλιστεία
Όλγα Κεφαλογιάννη: Νέα χρονιά ρεκόρ το 2024 για τον ελληνικό τουρισμό
Για δεύτερη συνεχή χρονιά θα πραγματοποιηθούν στη χώρα μας τα ινδικά καλλιστεία Mrs. India Worldwide 2019. Αυτή τη φορά η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στη Χαλκιδική, από τις 10 έως τις 20 Οκτωβρίου 2019, με επίσημο χορηγό διαμονής το ξενοδοχειακό συγκρότημα «Porto Carras».
Η ινδική διοργανώτρια εταιρία Shri Sai Entertainments αποφάσισε, μετά την περυσινή διοργάνωση στο ξενοδοχείο «Rodos Palace», να πραγματοποιήσει και πάλι στην Ελλάδα την εκδήλωση «Haut Monde Mrs. India Worldwide 2019». Υπογραμμίζεται ότι οι προορισμοί της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής της Κεντρικής Μακεδονίας επιλέχθηκαν στρατηγικά, καθώς η Ινδία, η δεύτερη μεγαλύτερη τουριστική αγορά στον κόσμο μετά την Κίνα, είναι η τιμώμενη χώρα στη φετινή ΔΕΘ. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται η επιμήκυνση της τουριστικής σεζόν στην περιοχή και τον Οκτώβριο, καθώς η φετινή διοργάνωση θα προωθήσει τον προορισμό, την ιστορία και τον πολιτισμό της Β. Ελλάδας στην Ινδία και τον κόσμο.
Σημειώνεται ότι, παρά την πρόσφατη καταστροφή στη Χαλκιδική, ο ταξιδιωτικός οργανισμός Mideast Travel Worldwide, ως επίσημος παγκόσμιος ταξιδιωτικός συνεργάτης της διοργανώτριας εταιρίας, κατάφερε να διατηρήσει τη Χαλκιδική ως προορισμό της διοργάνωσης, προκειμένου να αποκατασταθεί η φήμη της περιοχής.
Φέτος, η αποστολή των ινδικών καλλιστείων θα αποτελείται από 175 διαγωνιζόμενες Ινδές κυρίες απ’ όλο τον κόσμο, τα μέλη της διοργανώτριας εταιρίας και σπουδαστές των σχολών σχεδιαστών της Ινδίας, με την ευγενική υποστήριξη του υπουργείου Πολιτισμού της χώρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τις διαγωνιζόμενες θα συνοδεύσουν στην Ελλάδα οι συγγενείς τους για να παρακολουθήσουν από κοντά τόσο την τελετή απονομής όσο και τον διαγωνισμό ταλέντων που θα λάβει χώρα στο πλαίσιο της διοργάνωσης.
Οπως επισημαίνει η Mideast, «καθ’ όλη τη διάρκεια των ινδικών καλλιστείων οι διαγωνιζόμενες θα φωτογραφηθούν με φόντο τα σημαντικά αξιοθέατα της Χαλκιδικής, της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας γενικότερα, ενώ ολόκληρη η εκδήλωση αναμένεται να προβληθεί σε έως και 150 εκατ. άτομα σε όλο τον κόσμο, μέσα από τα social media των διαγωνιζομένων, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο της Ινδίας. Η Mrs. India Worldwide είναι ένας θεσμός που αναγνωρίζει την υποδειγματική δύναμη και τη χαρακτηριστική προσωπικότητα των έγγαμων γυναικών της Ινδίας. Από το 2008, η Mrs. India Worldwide, έχοντας ως μοναδικό στόχο την ενδυνάμωση του γυναικείου φύλου, έχει καταφέρει να διευρύνει τους ορίζοντες πολλών γυναικών και να τους χαρίσει την ευκαιρία να ζήσουν το όνειρο του… Bollywood, γεγονός που έχει καταστήσει τη συγκεκριμένη διοργάνωση τη μεγαλύτερη και κυριότερη διοργάνωση ομορφιάς στην Ινδία».
Από την έντυπη έκδοση