Πρώτος στην κατάταξη παραμένει ο ελληνόκτητος στόλος, η αξία του οποίου αυξήθηκε κατά $5 δις κυρίως λόγω της αύξησης της αξίας των tankers αλλά και των αυξημένων παραγγελιών LNG και ξεπέρασε τα $105 δις, αποτελώντας μία ακόμη απόδειξη για την υπεροχή και την δυναμική παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών στον παγκόσμιο ναυτιλιακό στίβο.
Πιο αναλυτικά, η αξία του ελληνόκτητου στόλου LNG αποτελεί την μεγαλύτερη στο κόσμο και αυξήθηκε από τα $13 δις στις αρχές του 2018 στα $18,4 δις.
Επίδομα θέρμανσης: Ανοιχτή η πλατφόρμα - Μέχρι τις 6 Δεκεμβρίου οι αιτήσεις
Μετά την Ελλάδα, η Ιαπωνία αποτελεί την χώρα με τον δεύτερο μεγαλύτερο σε αξία στόλο ($94,7 δις) παγκοσμίως με την αξία των bulkers της να εκτοξεύεται στο τέλος του 2018 δίνοντας έτσι μια ώθηση στην συνολική αξία του στόλου της.
Στην τρίτη θέση παραμένει η Κίνα, ο στόλος της οποίας αγγίζει πλέον τα $90 δις αυξημένη κατά $6,3 δις σε σχέση με πέρσι, σημειώνοντας ωστόσο την μεγαλύτερη πτώση της αξίας του στόλου των containerships παγκοσμίως.
Την δεκάδα με τις χώρες που κατέχουν τον μεγαλύτερο σε αξία στόλο παγκοσμίως συμπληρώνουν η Σιγκαπούρη με $49,9 δις, η Νορβηγία με $48,85 δις, οι ΗΠΑ με $44,52 δις, η Γερμανία με $31,4 δις, η Νότια Κορέα με $30 δις, το Ηνωμένο Βασίλειο με $29 δις και η Δανία με $23 δις.