Αναλυτικότερα, στην Αρχή είχε γίνει μεγάλος αριθμός καταγγελιών για τηλεφωνικές κλήσεις από την πλευρά τηλεφωνικών εταιρειών, για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τους.
Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της η Αρχή πραγματοποίησε επιτόπιους ελέγχους δραστηριοτήτων σε εταιρείες τηλεφωνίας. Οι έλεγχοι έγιναν τόσο στις εγκαταστάσεις τους όσο και στις εγκαταστάσεις συνεργαζόμενων με αυτές εταιρειών πραγματοποίησης τηλεφωνικών κλήσεων.
Δημόσιο Χρέος: Νέα πρόωρη αποπληρωμή το 2025 σχεδιάζουν ΥΠΕΘΟ και ΟΔΔΗΧ
Κατόπιν αυτού, η Αρχή συνέλεξε πλήρη αρχεία των κλήσεων που διενεργήθηκαν, τα οποία και αντιπαρέβαλε με τα μητρώα του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 (μητρώα «opt-out»), που τηρούν οι πάροχοι υπηρεσίας τηλεφωνίας. Από την εν λόγω αντιπαραβολή προέκυψε, για τις εταιρείες αριθμός μη νόμιμων κλήσεων.
Έτσι, η Αρχή με τις υπ΄αριθμ. 60, 61, 62 και 63/2018 αποφάσεις της για το σύνολο των παραβάσεων, επέβαλε στην κάθε εταιρεία πρόστιμο 150.000 ευρώ, το οποίο αποτελεί το μέγιστο δυνατό πρόστιμο σύμφωνα με την προ Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων νομοθεσία, με δεδομένο ότι οι συγκεκριμένες παραβάσεις ανάγονται στην περίοδο πριν την εφαρμογή του.
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]