Πρόκειται για ένα πολυδιάστατο και ιδιαίτερα απαιτητικό έργο που περιλαμβάνει τόσο αλλαγές στις ταμπέλες, την εσωτερική διακόσμηση και σήμανση των καταστημάτων, όσο και αναβάθμιση στον εξοπλισμό, τα μηχανογραφικά συστήματα, αλλά και την εκπαίδευση και κατάρτιση του συνόλου των εργαζομένων σύμφωνα με τις αρχές, τις αξίες και την πελατοκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας.
Πιο συγκεκριμένα από το Φεβρουάριο του 2016, έχουν αλλάξει οι ταμπέλες και η εσωτερική σήμανση σε 82 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ενώ σε 29 καταστήματα έχει πραγματοποιηθεί σημαντική αναβάθμιση σε όλα τα επίπεδα και έχουν διοργανωθεί επίσημα εγκαίνια για το καταναλωτικό κοινό. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στο 2016, έχουν ανοίξει τρία νέα καταστήματα My market στο Χαλάνδρι, την Ανάβυσσο και τα Μέγαρα, ενώ πριν λίγο καιρό η εταιρεία ανακοίνωσε και την απόκτηση νέου Κέντρου Διανομής στη Θεσσαλονίκη!
Έως το τέλος του 2016, αναμένεται να υλοποιηθούν εγκαίνια συνολικά σε 60 καταστήματα της πρώην Βερόπουλος σε όλη την Ελλάδα, ενώ η αλλαγή στις ταμπέλες θα έχει ολοκληρωθεί στο σύνολο του δικτύου έως το τέλος Σεπτεμβρίου.
Για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί από κοντά και να ενημερώνεται για τη συνεχή εξέλιξη και την πρόοδο του έργου της ενοποίησης, τα My market δημιούργησαν στην ιστοσελίδα τους ένα «εργαλείο ενημέρωσης» μέσω του οποίου μπορεί να δει κανείς τα εγκαίνια που έχουν ήδη γίνει και πού, καθώς και αυτά που πρόκειται να γίνουν τους προσεχείς μήνες. http://www.mymarket.gr/Katastimata/egkainia-katastimaton.aspx
Όπως έχει ήδη προαναγγείλει η Διοίκηση της εταιρείας, για την ολοκλήρωση του έργου της πλήρους ενσωμάτωσης αναμένεται να επενδυθούν περίπου 100 εκατομμύρια έως το 2018.
Σήμερα, το δίκτυο των My market αριθμεί πλέον περισσότερα από 230 σημεία σε όλη την Ελλάδα και απασχολεί περίπου 9.200 εργαζόμενους, αριθμός που αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τα αμέσως επόμενα χρόνια.