Το «Fame Story» επέστρεψε στην ελληνική τηλεόραση, 21 χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου κύκλου στη χώρα μας. Αυτή τη φορά το φημισμένο reality μουσικής μετακόμισε στο STAR, ένα σταθμό που έχει χτίσει πλέον ταυτότητα με τα εθιστικά realities που έχει βγάλει στον αέρα, αλλά και την υπογραφή του Νίκου Κοκλώνη στην παραγωγή και την παρουσίαση των live.
Το πρώτο ζωντανό show, με τον αεικίνητο παρουσιαστή, αλλά και τους τέσσερις κριτές, τον Αντώνη Ρέμο, την Ελένη Φουρέιρα, τον Γιώργο Αρσενάκο και τον Light, συστήθηκε στους τηλεθεατές το βράδυ του Σαββάτου κατακτώντας μια άνετη πρωτιά σε όλα τα κοινά θεατών και ποσοστά που έφτασαν ως το 26,4%.
Συγκεκριμένα, η πρεμιέρα του «Fame Story» σημείωσε μέσο όρο 20,1% στο σύνολο, με πάνω από 2,5 εκατομμύρια τηλεθεατές να την παρακολουθούν για έστω ένα λεπτό στο STAR, και 18,2% στο δυναμικό κοινό, ενώ στις γυναίκες άνω των 55 ετών η τηλεθέαση ήταν στο 27,8%. Αξίζει να σημειωθεί πως στο σπίτι του «Fame Story» μπήκαν τελικά 16 συμμετέχοντες, διεκδικώντας μία θέση στον μεγάλο τελικό για να κερδίσουν ένα δισκογραφικό συμβόλαιο με την Panik Records και φυσικά το χρηματικό έπαθλο των 50.000 ευρώ. Το «Fame Story» δεν θα είναι φυσικά εβδομαδιαίο αλλά καθημερινό, αφού τα επεισόδια του «Fame Story Academy» θα προβάλλονται κάθε εβδομάδα από Δευτέρα έως Πέμπτη, αμέσως μετά τη «Φάρμα», και το «Fame Story Live» με τον Νίκο Κοκλώνη κάθε Παρασκευή στις 21:00.
Την Κυριακή
Σύγκρουση ισχυρών παικτών μυθοπλασίας είχαμε το βράδυ της Κυριακής με τρεις παραγωγές να κάνουν πρεμιέρα και με τον ηγέτη του είδους, τον «Σασμό», να επιβιώνει… ανάμεσα στα νέα προϊόντα. Συγκεκριμένα, την κορδέλα για τη φετινή σεζόν στη συγκεκριμένη ζώνη έκανε η διαχρονική «Μουρμούρα», που με το μεταβατικό επεισόδιο από τα γνωστά ζευγάρια στους νέους πρωταγωνιστές (τους οποίους ακόμα δεν είδαμε στη μικρή οθόνη) σημείωσε στο δυναμικό κοινό 18-54 ποσοστό 18,1% και στο δυναμικό γυναικείο κοινό 20,8%. Επίσης, σε επιμέρους γυναικείο κοινό (15-24 ετών) η σειρά ανέβηκε στο 27,4%, ενώ συντονίστηκαν 1.249.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό για να παρακολουθήσουν την επιστροφή της αγαπημένης τους σειράς.
Αρκάς: Ο Θανασάκης ξεμπερδεύει χριστουγεννιάτικα φωτάκια - Η αποστομωτική απάντηση της μητέρας του
Λίγο αργότερα, το «Ναυάγιο» έκανε την εμφάνισή του στο MEGA με διπλό επεισόδιο και κατακτώντας μια οριακή πρωτιά στο prime time. Συγκεκριμένα, το νέο σίριαλ του MEGA σημείωσε 19,1% στο σύνολο και 17,2% στο δυναμικό κοινό, με κατά μέσο όρο 800.000 θεατές. Το Μεγάλο Κανάλι, με την επιλογή του να αφιερώσει όλη του τη βραδινή ζώνη στο «Ναυάγιο» (μεταδόθηκε από τις 21:00 έως τις 23:40), στρίμωξε για τα καλά τον ανταγωνισμό, που ήταν ισχυρότατος. Βασικοί παίκτες ήταν ο «Σασμός», που με το έκτακτο επεισόδιο της Κυριακής στάθηκε επάξια με 18% και 14,4% αντίστοιχα, σημειώνοντας, βέβαια, απώλειες από τα κλασικά ποσοστά του μια τόσο ανταγωνιστική βραδιά, ενώ ακολούθησε η πρεμιέρα της νέας σειράς «Ο Γιατρός» με τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, που σημείωσε πρωτιά στη ζώνη μετάδοσής της με 19,3% και 17,6% σε σύνολο και δυναμικό κοινό.
Σταθερά πρώτη η Γερμανού
Παρά τον νέο παίκτη στη μεσημεριανή ζώνη, την εκπομπή «Επί τόπου» στο OPEN με τον Νάσο Γουμενίδη, η Ναταλία Γερμανού και το «Καλύτερα δε γίνεται!», που συνεχίζεται για 6η σεζόν, βρέθηκαν απροβλημάτιστα στην πρώτη θέση προτίμησης του κοινού. Συγκεκριμένα, το «Καλύτερα δε γίνεται!» το Σάββατο ήταν πρώτο με 19,9% στο δυναμικό κοινό, αφήνοντας πίσω το «Ακόμα δεν είδες τίποτα!» με τον Κώστα Τσουρό στο MEGΑ με 11,3%, αλλά και το «Επί τόπου» με μόλις 4,1%. Ιδιο σκηνικό και την Κυριακή, καθώς η εκπομπή του Alpha παρέμεινε στην κορυφή με 15,6% στο δυναμικό κοινό, με τον Κώστα Τσουρό να ακολουθεί με 10,5% και τον Νάσο Γουμενίδη στο 5,1%.
Ειδήσεις σήμερα
Θεσσαλία: Πώς το φαινόμενο της «Ψυχρής Λίμνης» προκάλεσε τις καταστροφικές πλημμύρες
ΟΑΚΑ: Τι λέει το πόρισμα του ΤΑΙΠΕΔ για το στέγαστρο Καλατράβα
Νέες αποκαλύψεις για τα μαρτύρια της γυναίκας που βίαζε και εξέδιδε ο αστυνομικός – Πώς την πλησίασε