Συγκεκριμένα, το ριάλιτι έκανε 25.9% στο δυναμικό κοινό και 18% στο σύνολο, ενώ η σειρά εποχής σημείωσε 26.6% και 28.2%. Το ριάλιτι του ΣΚΑΪ, «Big Brother», σκαρφάλωσε επίσης ψηλά στους πίνακες της Nielsen αγγίζοντας το 20.6% στους τηλεθεατές 18-54 και το 19% στο σύνολο. Να σημειωθεί ότι οι «8 Λέξεις» έκαναν 9.5% στο δυναμικό κοινό και 17.6% στο σύνολο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr