Η πανδημία του κορονοϊού έφερε σαρωτικές αλλαγές και ανατροπές στη ζωή μας, στην κοινωνία, με τη μικρή οθόνη να φαντάζει μία από τις καλύτερες συντροφιές την εποχή που ζούμε. Οι τηλεθεατές όχι μόνο καθηλώνονται στην TV, αλλά έχουν στρέψει το ενδιαφέρον τους στην ενημέρωση με τα δελτία ειδήσεων να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο τόσο στον προγραμματισμό των καναλιών όσο και στην προτίμηση του κόσμου.
Ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει, βέβαια, το κανάλι και το δελτίο που επιλέγει το σύνολο του κοινού για την ενημέρωσή του. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Nielsen, για τη χρονική περίοδο 11 Μαρτίου έως 12 Απριλίου, όπου η πανδημία «έκλεισε» τον κόσμο στο σπίτι, το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ βρέθηκε στην πρώτη θέση στο σύνολο του κοινού με 19,2% και 980.000 τηλεθεατές να το παρακολουθούν έστω και για ένα λεπτό. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το δελτίο του ALPHA, που τις καθημερινές παρουσιάζει ο Αντώνης Σρόιτερ, με ποσοστό 18,2% στο σύνολο του κοινού. Οι ειδήσεις του STAR έκαναν, όλο αυτό το χρονικό διάστημα, 15% στο σύνολο, ενώ ακολούθησε ο ΑΝΤ1 με 13,5%, η ΕΡΤ με 5,4%, το MEGA με 5,2%, ενώ στην τελευταία θέση βρέθηκε το OPEN με 5% από το σύνολο του κοινού να επιλέγει το εν λόγω κανάλι και το δελτίο του για τη βραδινή του ενημέρωση.
Prime time: Το «διαμάντι» του ΣΚΑΪ συνεχίζεται με δυνατές εκπομπές
Στη ψυχαγωγία
Την ίδια ώρα, λοιπόν, που τα δελτία ειδήσεων έχουν την τιμητική τους, οι μετρήσεις της Nielsen φανερώνουν μία ακόμη ενδιαφέρουσα τάση του κοινού. Σε ένα top 5 με προγράμματα που σημείωσαν, επίσης από τις 11 Μαρτίου έως τις 12 Απριλίου, τα υψηλότερα ποσοστά στο σύνολο, η ψυχαγωγία σαρώνει σε ποσοστά. Χαρακτηριστικά, στην πρώτη θέση βρίσκεται το ριάλιτι-φαινόμενο «MasterChef» του STAR με 38,9% για το επεισόδιο της 7ης Απριλίου και 2.137.000 τηλεθεατές να έχουν παρακολουθήσει το φορμάτ εκείνη την ημέρα. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το επεισόδιο των «Αγριων Μελισσών» του ΑΝΤ1 στις 11 Μαρτίου (σ.σ. ακόμη δεν είχαν παγώσει τα γυρίσματα και η σειρά προβαλλόταν με πρωτότυπα επεισόδια) με ποσοστό 35,5%. Ακολουθεί η θεατρική παράσταση «Ζητείται σεφ της κωμωδίας» του Μάρκου Σεφερλή, που προβλήθηκε στον ΑΝΤ1 στις 5 Απριλίου και έκανε στο σύνολο 25,6%, ενώ την τέταρτη θέση κατέχει το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ στις 14 Μαρτίου με 1.258.000 τηλεθεατών να συντονίζονται με το κανάλι του Φαλήρου. Ακολουθεί στην 5η θέση το σόου «Your Face Sounds Familiar» (για το επεισόδιο της 22ης Μαρτίου) του ΑΝΤ1 με 22,6%.
ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 11.03.2020-12.04.2020
Τίτλος | Σταθμός | ΜΡΔ % |
ΣΚΑΪ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | SKAI | 19,2 |
ALPHA ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ALPHA | 18,2 |
ΕΙΔΗΣΕΙΣ STAR | STAR | 15,0 |
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤ1 | ΑΝΤ1 | 13,5 |
ΕΡΤ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | ΕΡΤ | 5,4 |
MEGA ΓΕΓΟΝΟΤΑ | MEGA | 5,2 |
ΟPEN ΕΙΔΗΣΕΙΣ | OPEN | 5 |