Η παράλογη αυτή αισθητική έχει γίνει μέρος μιας ευρύτερης τάσης γνωστής ως “brainrot italiano”, όπου περίεργοι χαρακτήρες και ακαταλαβίστικα memes δημιουργούν έναν σουρεαλιστικό κόσμο γεμάτο χιούμορ μέσω του ΑΙ.
Η τάση αυτή ξεκίνησε το 2025 και εξαπλώθηκε παγκοσμίως, προσελκύοντας κυρίως τη Gen Z. Πέρα από το διαδίκτυο, την έχουν ήδη υιοθετήσει μεγάλες μάρκες όπως η Samsung και η Ryanair στις καμπάνιες τους.
Δείτε το βίντεο:
@fyi.news Κάπου ανάμεσα σε μια καπουτσίνο μπαλαρίνα και έναν τύπο που λέγεται τραλαλά, το ιταλικό internet κατέκτησε τον κόσμο και αποφάσισε να μας χαρίσει το απόλυτο brainrot. Μείνε μαζί μας για να τα ξέρεις όλα. #brainrot #italian #italianbrainrot #cappuccino #ballerina #ελλαδα #trend #explainer #greece #tiktokgreece #foru #foryou #fyp #foryoupage❤️❤️ #fyi #fyinews