Πρόκειται για οπισθοδρομικές λογικές και απαράδεκτες ενέργειες από την πλευρά των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών που δεν εκφράζουν τη συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων και των καθηγητών οι οποίοι ενδιαφέρονται για τα παιδιά τους και θέλουν να προχωρήσουν μπροστά, να βελτιώσουν τις αδυναμίες τους και να τους κάνουν καλύτερους.
Τέτοιες νοοτροπίες υποβαθμίζουν, τελικά, το εκπαιδευτικό έργο και δεν είναι τυχαίο ότι, σύμφωνα με τις μετρήσεις του αξιόπιστου αυτού παγκόσμιου τεστ, οι επιδόσεις των Ελληνόπουλων κατά τις τελευταίες δεκαετίες είναι αρνητικές στην κατανόηση κειμένου και στα μαθηματικά, με συνέπεια η Ελλάδα να βρίσκεται στις χαμηλότερες θέσεις μεταξύ των χωρών – μελών του Οργανισμού.
Η κυβέρνηση θα πρέπει να εντείνει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων. Τα πρώτα βήματα έχουν γίνει, όμως επιβάλλεται η μεταρρύθμιση να προχωρήσει πιο ουσιαστικά. Γιατί, βεβαίως, για τις χαμηλές επιδόσεις που σημειώνει η χώρα μας δεν φταίνε μόνο τα παιδιά, αλλά αντανακλούν και το επίπεδο εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών.
Υπάρχουν σχολεία, ακόμα και σε απομακρυσμένες περιοχές, με καθηγητές και δασκάλους που μάχονται πραγματικά δίπλα στα παιδιά και δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό, προκειμένου να προσφέρουν γνώσεις και εφόδια για το μέλλον. Οι απόψεις των συνδικαλιστών εκπαιδευτικών δεν είναι μόνο αναχρονιστικές, αλλά και απαράδεκτες, αφού λειτουργούν σε βάρος των μαθητών και του επιπέδου εκπαίδευσης.