Ειδικά στις ηλικιακές κατηγορίες 55-64 ετών και 65-74 ετών, οι πολίτες που σερφάρουν στο Διαδίκτυο παρουσίασαν άνοδο κατά 13% και 31%, αντίστοιχα. Ετσι, η διείσδυση του Ιντερνετ στις ηλικίες 55-64 ετών ανήλθε στο 92% και στις ηλικίες 65-74 χρόνων στο 80%. Σχεδόν όλοι οι χρήστες (96%) επιλέγουν το smartphone ως συσκευή σύνδεσης, με τον μέσο χρόνο που καταναλώνουν από αυτό να διαμορφώνεται στις 2 ώρες ημερησίως.
Σε ό,τι αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα χρησιμοποιούν σχεδόν 9 στους 10 Ελληνες με το 86% των χρηστών σε καθημερινή βάση. Μάλιστα, το 80% διαθέτει λογαριασμό στο facebook και το 64% στο Instagram, ενώ ο μέσος χρόνος που σπαταλά στα social media φτάνει τα 86 λεπτά την ημέρα.
Αγορές
Πέρα όμως από το σερφάρισμα και τα social media, οι Ελληνες ψωνίζουν από τα Διαδίκτυο, με το 75% να έχει κάνει τουλάχιστον μία online αγορά το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας για τις ηλεκτρονικές αγορές του κατά μέσο όρο 869 ευρώ. Ειδικότερα, οι νέοι ηλικίας από 25 έως 34 ετών ξόδεψαν μεγαλύτερο ποσό, που αγγίζει τα 1.032 ευρώ. Οι δημοφιλέστερες κατηγορίες online αγορών είναι τα ρούχα (42%), τα παπούτσια (36%) και τα ηλεκτρονικά είδη (28%).
Εντονη παρουσία στο Διαδίκτυο έχουν και τα παιδιά ηλικίας από 5 έως 12 ετών. Μάλιστα, την περίοδο των lockdowns που επιβλήθηκαν λόγω του κορονοϊού, η χρήση του Διαδικτύου στο παιδικό κοινό ανέβηκε κατά 9%, καθώς σύμφωνα με τη Focus Bari, τα Ελληνόπουλα ήρθαν πιο κοντά στον ψηφιακό κόσμο και τους έγινε ανάγκη. Συγκεκριμένα, το 88% αγγίζει η διείσδυση του Ιντερνετ στα παιδιά ηλικίας 5-12 χρόνων, ενώ στην ηλικιακή κατηγορία των 10-12 ετών η χρήση του είναι καθολική, στο 98%!
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Συσκευές
Τα smartphones, το τάμπλετ και το λάπτοπ είναι οι κύριες συσκευές σύνδεσης στο Διαδίκτυο για τα παιδιά, με τα ποσοστά να διαμορφώνονται στο 41%, στο 40% και στο 23%, αντίστοιχα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι ηλικίες 5-6 ετών προτιμούν το τάμπλετ (35%), καθώς και τα παιδιά 7-9 ετών (45%), ενώ τα μεγαλύτερα ηλικίας 10-12 ετών επιλέγουν κυρίως τα smartphones (53%).
Σημειώνεται ότι η έρευνα έγινε με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικό πανελλαδικό δείγμα 10.000 ατόμων ανά εξάμηνο, καλύπτοντας τον συνολικό πληθυσμό της χώρας από 13 έως 74 ετών, αλλά και με online συνεντεύξεις σε 1.000 ενεργούς χρήστες του Ιντερνετ, καλύπτοντας τον πληθυσμό από 16 έως 64 ετών.
Ειδήσεις σήμερα
Σύνοδος υπουργών Ενέργειας: Δεν κατέληξαν σε συμφωνία για πλαφόν στο ρωσικό αέριο