Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 59χρονος σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται να ισχυρίστηκε κατά τη διάρκεια της απολογίας του ότι «Αυτό που θυμάμαι είναι πως σίγουρα δεν έδωσα εντολή να ακολουθήσει η αμαξοστοιχία την γραμμή καθόδου για Θεσσαλονίκη» όταν ρωτήθηκε για το πώς μπήκε το τρένο στη γραμμή και υπήρξε το δυστύχημα στα Τέμπη.
Όσον αφορά το κλειδί, το οποίο ξέχασε να γυρίσει, με αποτέλεσμα να συγκρουστούν τα τρένα της τραγωδίας στα Τέμπη, ο σταθμάρχης της Λάρισας φέρεται να υποστήριξε πως έχει «κενό μνήμης», πως δεν μπορεί να θυμηθεί ακριβώς τι συνέβη.
Οι δύο σταθμάρχες που ήταν στην προηγούμενη βάρδια γύρω στις 10:15 αποχώρησαν. Και έμεινε από τότε μόνος του μέχρι και τις 11.04 που αναχώρησε το τρένο. «Από τις 11 παρά τέταρτο το δίκτυο φόρτωνε με κίνηση και ήμουν μόνος μου για να ελέγχω ολόκληρο το κεντρικό κομμάτι του σιδηροδρόμου», φέρεται να υποστήριξε ο σταθμάρχης.
«Θεωρώ σίγουρο πως γύρισα το κλειδί γιατί είναι μια μηχανική κίνηση που γίνεται αυτόματα. Έχω όμως κενό μνήμης για το κλειδί. Λόγω του φόρτου εργασίας μου, δυστυχώς δεν θυμάμαι να ξανακοίταξα αργότερα το συγκεκριμένο σημείο του πίνακα» φέρεται να είπε.
Νωρίτερα, τη Δευτέρα (06.03.2023) στην ανακρίτρια για την τραγωδία στα Τέμπη κατέθεσε επί πεντέμισι ώρες κι ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων. Είναι εκείνος που θα αναλάμβανε την επόμενη βάρδια μετά το φρικτό δυστύχημα.
Ο σταθμάρχης των Παλαιοφαρσάλων προσκόμισε στις αρχές το αρχικό πρόγραμμα με τις υπηρεσίες σταθμαρχών που είχαν οριστεί για τον Φεβρουάριο και όπως όλα δείχνουν, τα λεγόμενά του και το συγκεκριμένο έγγραφο έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την κατάθεση του επιθεωρητή των σταθμαρχών του ΟΣΕ στην ανακρίτρια την περασμένη Παρασκευή (03.03.2023).
Στο έγγραφο με το πρόγραμμα φέρεται να αποδεικνύεται ότι τη μοιραία 28η Φεβρουαρίου είχε οριστεί διπλή βάρδια για το πρωί και το απόγευμα και μονή βάρδια για τη νύχτα.
Πιο αναλυτικά, διπλή βάρδια από τις 6 το πρωί με 3 το μεσημέρι και 2 το μεσημέρι με 11 το βράδυ και μονή νυχτερινή βάρδια από τις 10 το βράδυ μεχρι τις 7 το πρωί της επόμενης. Άρα κάνει λόγο για 9ωρη βάρδια, πράγμα που σημαίνει αυτόματα ότι το μεσοδιάστημα 10 με 11 το βράδυ θα έπρεπε να εργάζονταν στο σταθμαρχείο δύο υπάλληλοι!
Άρα ο 59χρονος πλέον προφυλακισθείς δεν θα έπρεπε να είναι μόνος στο σταθμαρχείο αλλά με τον εργαζόμενο της προηγούμενης βάρδιας, που έληγε στις 11 το βράδυ.
Ειδήσεις σήμερα
Τέμπη: Αναβαθμίζεται η έρευνα – Σε εφέτη ανακριτή η υπόθεση