Με πανηγυρισμούς και δάκρυα χαράς υποδέχθηκαν οι μαθητές και μαθήτριες της νικήτριας ομάδας την ανακοίνωση από τον εμπνευστή και χορηγό του βραβείου, γνωστό επιχειρηματία/επενδυτή Ralph de la Vega. Η αγωνιστική ομάδα της «Isometricks» αποτελείται από τους: Κορίνα Μαλασίδη, Ιωάννη Τερψιάδη, Φαίη Κατσάνου, Μαρίνα Γιακουμόγλου και Νικόλαο Σίββα, και τους καθηγητές Νίκο Τερψιάδη, Αννα Ματσιώρη και Κυριακή Βασιλού από το Πειραματικό Λύκειο του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας είναι οι: Αιμιλία Βουκουρεσλή, Χριστόφορος Ζήρνας, Απόστολος Κουλτούκης, Μαρία Μιμίδου, Στυλιανή Τσούκα, Θωμάς Στεφανίδης, Εμμανουήλ Τσιντάρης, Παναγιώτης Τσιντάρης, Αρτεμις Τσιουντουκίδου, Σωκράτης Ουζούνης, Ανδρέας Ομήρου, Κωνσταντίνα Σαραφείδη.
Η «Isometricks» διακρίθηκε στον πανελλήνιο, στον πανευρωπαϊκό, αλλά και στον παγκόσμιο διαγωνισμό με το Wizzle, ένα συναρπαστικό παιχνίδι σκέψης και δημιουργίας με κρυμμένα Μαθηματικά, που εξάπτει τη φαντασία, καλλιεργεί τη δημιουργικότητα, καταπολεμά το άγχος και εξασκεί το νου. Αξιοποιώντας τη βραβευμένη βέλτιστη πρακτική του Ομίλου Μαθηματικών του σχολείου τους για τις συμμετρίες, οι μαθητές της «Isometricks» δημιούργησαν με αυτές το Wizzle, ένα παιχνίδι για όλες τις ηλικίες, το οποίο σχεδιάζουν και παράγουν στο σχολείο τους με την τεχνική του 3D printing.
Πρόκειται για συλλογή χρωματιστών ψηφίδων που τοποθετούνται με τη λογική του ψηφιδωτού, προσφέροντας ατελείωτες δυνατότητες δημιουργίας. Τα προϊόντα της «Isometricks» διατίθενται σε πολλούς τύπους. Διαφοροποιούνται ως προς το σχήμα, το χρώμα, τον αριθμό των κομματιών και το βαθμό δυσκολίας. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν, επίσης, να δημιουργήσουν το δικό τους προσωποποιημένο Wizzle μέσω καινοτόμας διαδραστικής εφαρμογής στην ιστοσελίδα της μαθητικής επιχείρησης.
Οι ψηφίδες του Wizzle ενσωματώνουν μαθηματικές -καλλιτεχνικές μεθόδους που χρησιμοποίησαν όλοι οι πολιτισμοί που άκμασαν στον πλανήτη. «Αυτές χρησιμοποιούμε για το σχεδιασμό των ψηφίδων με το λογισμικό ανοιχτού κώδικα GEOGEBRA. Ο παίκτης δεν χρειάζεται να γνωρίζει Μαθηματικά για να διασκεδάσει με το Wizzle», σημειώνουν οι μαθητές και εξηγούν πως, χωρίς να το καταλαβαίνει, παίζοντας κανείς εφαρμόζει κανόνες της μαθηματικής γλώσσας και των γεωμετρικών μετασχηματισμών.
«Για να μεταδώσουμε την αγάπη μας για τη Γεωμετρία, βάλαμε σε κάθε συσκευασία, αλλά και στην ιστοσελίδα μας, τα κρυμμένα Μαθηματικά πίσω από κάθε παιχνίδι. Ετσι, το Wizzle, εκτός από διασκεδαστικό παιχνίδι για όλους, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πολύτιμο εκπαιδευτικό εργαλείο στο δύσκολο για πολλούς μάθημα της Γεωμετρίας», επισημαίνουν οι δημιουργοί του.
«ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ»
«Δεν μπορούμε ακόμα να το πιστέψουμε, είμαστε στον έβδομο ουρανό», δήλωσε η CEO της «Isometricks», Κορίνα Μαλασίδη, και πρόσθεσε: «Παρά το μεγάλο φορτίο ευθύνης και τον υψηλό ανταγωνισμό, καταφέραμε να τα φέρουμε. Είμαστε ευγνώμονες για τη βοήθεια όλων των υποστηρικτών μας από το JA Greece και το JA Europe, αλλά και των μεντόρων που στάθηκαν δίπλα μας».
1 ΕΚΑΤ. ΕΦΗΒΟΙ
Στο «JA Company Program» συμμετείχαν κατά τη σχολική χρονιά 2022-2023 πάνω από ένα εκατομμύριο έφηβοι από 120 χώρες! Τo Junior Achievement, που ιδρύθηκε το 1919, είναι ο μεγαλύτερος εκπαιδευτικός οργανισμός επιχειρηματικότητας στον κόσμο με 340 γραφεία και 3.700 εργαζομένους παγκοσμίως και εκπαιδεύει στην επιχειρηματικότητα, με εκατοντάδες προγράμματα, περισσότερα από 15 εκατομμύρια παιδιά κάθε χρόνο.