H Ηyundai έχει διαγνώσει το… δημογραφικό πρόβλημα το οποίο απειλεί όχι μόνο την ίδια, αλλά ολόκληρη την τετράτροχη βιομηχανία: τα νέα παιδιά δεν ενθουσιάζονται και τόσο με τα αυτοκίνητα.
Δεν «καίγονται» και πολύ να οδηγήσουν και τα βλέπουν περισσότερο σαν χρηστικά μέσα μεταφοράς από το σημείο Α στο σημείο Β. Η Hyundai λοιπόν επέλεξε μια διπλή προσέγγιση. Σε ότι αφορά στην gadget πλευρά του θέματος, το Inster ανταποκρίνεται πλήρως, όντας νεανικό και σύγχρονο…
…διαβάστε τη συνέχεια στο Autotypos.gr