Όπως θα δείτε στα γραφήματα του GRTimes.gr έχουν καταγραφεί από τις αρχές Μαρτίου μέχρι και αυτή την περίοδο 105 περιστατικά εντός του campus του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Το μεγαλύτερο μέρος των περιστατικών αφορούν σε καταστροφές, σε παρανομίες, αλλά και σε θέματα υγείας.
Το «Punic Button» δημιουργήθηκε, ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας να μπορούν να κοινοποιήσουν άμεσα στην Υπηρεσία Φύλαξης ένας έκτακτο περιστατικό (παράνομης δραστηριότητας, περιστατικό υγείας, καταστροφή σε υλικοτεχνικές υποδομές του Ιδρύματος) εντός του χώρου της Πανεπιστημίου.
Σύμφωνα με το GRTimes.gr από δοκιμές που πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα με τη χρήση του «Panic Button», η ανταπόκριση των φυλάκων σε επείγοντα περιστατικά ήταν άμεση.
Πού σημειώνονται τα περισσότερα περιστατικά
Σύμφωνα με γράφημα που παραχωρήθηκε στο GRTimes.gr από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ τα περισσότερα περιστατικά έλαβαν χώρα κυρίως σε εξωτερικούς χώρους του Campus, στο κτίριο του Φυσικομαθηματικού και σε μικρότερη κλίμακα στα παρακάτω σημεία:
-Πολυτεχνική Σχολή – Κτίριο Τοπογράφων
– Σχολή Θετικών Επιστημών – Βιολογικό
Αμπελόκηποι: Προσωρινά κρατούμενος ο Νίκος Ρωμανός - Τι είπε στην απολογία του
– Πτέρυγα Πολιτικών Μηχανικών
– Νέα Φιλοσοφική
– Κεντρική Βιβλιοθήκη
– ΝΟΠΕ
– Θεολογική Σχολή
– Βιολογικό
(Null – Εξωτερικός Χώρος)
Να σημειωθεί ότι η υπηρεσία δεν υποκαθιστά την επικοινωνία με τις τοπικές υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (Αστυνομία, ΕΚΑΒ, Πυροσβεστική) που λειτουργούν επί 24ώρου βάσεως ή τον Ευρωπαϊκό αριθμό κλήσης έκτακτης ανάγκης «112». Λειτουργεί συμπληρωματικά με τις υπηρεσίες αυτές ώστε η Υπηρεσία Φύλαξης του ΑΠΘ να λαμβάνει άμεσα γνώση και να προχωρεί στις προβλεπόμενες ενέργειες.
Η εφαρμογή αξιοποιεί υφιστάμενες υποδομές Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών του ΑΠΘ με χρήση των δυνατοτήτων προσδιορισμού θέσης GPS των φορητών συσκευών (tablets ή κινητά τηλέφωνα) σε εξωτερικούς χώρους, και την τεχνολογία Wi-Fi fingerprinting για τον προσδιορισμό της θέσης του συμβάντος σε εσωτερικούς χώρους.
Στην πρώτη φάση το mobile app που υποστηρίζει την υπηρεσία είναι διαθέσιμο για χρήστες φορητών συσκευών Android.
Η υπηρεσία υλοποιείται με τη φροντίδα του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ΑΠΘ, σε συνεργασία με εξωτερικό ανάδοχο με ερευνητική εμπειρία σε θέματα γεωχωρικών δεδομένων και αξιοποιώντας την υπάρχουσα γεωργική υποδομή του ΑΠΘ (GIS σύστημα του ΑΠΘ).