Για περίπου μία ώρα έμεινε ακινητοποιημένος μέσα στο τελευταίο τρένο για τον Βόλο, το οποίο έπαιρνε κάθε βράδυ όταν δούλευε αυτή τη βάρδια, ώστε να επιστρέφει στο σπίτι του. Το τρένο αυτό ωστόσο δεν έφυγε στην ώρα του, καθώς περίμενε να φτάσει η αμαξοστοιχία intercity 62 από την Αθήνα που είχε καθυστέρηση και να αποβιβάσει επιβάτες με τελικό προορισμό τον Βόλο, καθώς τα δύο τρένα είχαν ανταπόκριση.
Αφού πέρασε το intercity, στις 11:04, αμέσως μετά αναχώρησε και το τρένο για τον Βόλο. Σύμφωνα με το περιβάλλον του, ο νεαρός σταθμάρχης λειτούργησε απολύτως νόμιμα, αφού συμπλήρωσε το 8ωρο που είχε συμφωνήσει να δουλεύει ως αμειβόμενος με μπλοκάκι. Οι μόνιμοι συνάδελφοί του εργάζονταν ή τουλάχιστον εμφανίζονταν να εργάζονται εννιάωρες βάρδιες λαμβάνοντας πρόσθετη αμοιβή για μία ώρα υπερωρία κάθε ημέρα. Μάλιστα, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ο προϊστάμενος Επιθεώρησης που είναι επίσης κατηγορούμενος για την υπόθεση είχε πει στον συντοπίτη του από τον Βόλο να πηγαινοέρχεται στη δουλειά με το τρένο καθώς -όπως φέρεται να του έλεγε- ήταν πιο ασφαλές από το να παίρνει το αυτοκίνητό του, γνωρίζοντας ότι το τελευταίο τρένο έφευγε πριν τις 23:00.
Ο 32χρονος σταθμάρχης ήταν της ίδιας «σειράς» με τον 59χρονο μοιραίο σιδηροδρομικό υπάλληλο που έχει προφυλακιστεί, καθώς έλαβε επίσης πιστοποίηση τον περασμένο Ιανουάριο και ξεκίνησε να δουλεύει την 1η Φεβρουαρίου. Ωστόσο ο ίδιος δεν τοποθετήθηκε ποτέ μόνος του στη βάρδια, σε αντίθεση με τον προφυλακισμένο συνάδελφό του που ήταν το ίδιο άπειρος. Η διαφορά είναι ότι όσοι είχαν προσληφθεί στον ΟΣΕ με μπλοκάκι δεν εργάζονταν νύχτα κι έτσι ο νεαρός από τον Βόλο ήταν πάντα ενισχυτικός τον ένα μόλις μήνα που πρόλαβε να εργαστεί. Αλλωστε έλεγε και ο ίδιος ότι δεν αισθανόταν έτοιμος να μείνει μόνος του στο σταθμό της Λάρισας, ενώ σύμφωνα με τα όσα έχει πει σε δικούς του ανθρώπους, δεν είχε υπογράψει ποτέ το βιβλίο παράδοσης-παραλαβής του σταθμού, αλλά υπέγραφε πάντα ο εμπειρότερος με τον οποίο δούλευαν μαζί.
Ο ίδιος φέρεται να είναι πολύ φοβισμένος και αγχωμένος μετά την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του και την κλήτευσή του από τις ανακριτικές Αρχές, καθώς θεωρεί ότι το όνομά του έχει εμπλακεί στην υπόθεση μόνο από την αναφορά του επιθεωρητή ότι οι δύο σταθμάρχες που είχαν βάρδια πριν τον Β.Σ. εγκατέλειψαν νωρίτερα το πόστο τους.
Ρέθυμνο: Συλλήψεις για όπλα, άσκοπους πυροβολισμούς και φθορά ξένης ιδιοκτησίας
Αλλά και ένας από τους εμπειρότερους σταθμάρχες της περιοχής που μίλησε στον «Ε.Τ.» ανέφερε χαρακτηριστικά: «Αυτός κανονικά δούλευε 8ωρο, ο επιθεωρητής τον έμπλεξε. Εγώ αν ήμουν στη θέση του (σ.σ.: του νεαρού σταθμάρχη) θα του έκανα μήνυση (σ.σ.: του επιθεωρητή)».
Την ίδια ώρα πάντως η σύμβαση του 32χρονου δεν αναφέρει το ωράριό του, αλλά είναι ασαφής ως προς τις ώρες που συμφώνησε να εργάζεται, περιπλέκοντας ακόμα περισσότερο τα πράγματα και καταδεικνύοντας την προχειρότητα με την οποία λειτουργούσε το σύστημα. Ο ίδιος θα προσπαθήσει να εξηγήσει ενώπιον των δικαστικών λειτουργών προφορικά τι είχε συμφωνήσει και τι προβλεπόταν γενικότερα για τους σταθμάρχες που είχαν προσληφθεί με μπλοκάκι, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες αμείβονταν με περίπου 1.000 ευρώ το μήνα, αφού ήταν υποχρεωμένοι να αποδίδουν και ΦΠΑ.
ΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ
Εμαθε για το δυστύχημα από φίλους
Σύμφωνα με πηγές πάντως, καμία από τις ημέρες που εργάστηκε ο 32χρονος δεν έμεινε στο σταθμαρχείο πέραν του 8ώρου, ενώ φέρεται να έχει πλήρη άγνοια για το ποιος έσβησε με μπλάνκο την ώρα αποχώρησης από το σταθμό -στο βιβλίο που είχε αποκαλύψει την προηγούμενη εβδομάδα ο «Ε.Τ.»- και σύμφωνα με τα γραφόμενα αφορούσε και τον ίδιο εκτός από τον εμπειρότερο σταθμάρχη. Εκείνος άλλωστε, όταν έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη, ήταν ήδη στο τρένο ταξιδεύοντας για τον Βόλο και δεν επέστρεψε τη νύχτα εκείνη στο σταθμό της Λάρισας. Μάλιστα, φέρεται να υποστηρίζει ότι δεν τον πήρε κανείς τηλέφωνο από την υπηρεσία του μετά το δυστύχημα, για το οποίο έμαθε από φίλους του που τον ενημέρωσαν τηλεφωνικά και όταν έφτασε στο σπίτι του είδε τις εικόνες στην τηλεόραση.
Οι τρεις νέοι κατηγορούμενοι, ο 32χρονος Π.Χ., ο εμπειρότερος σταθμάρχης Κ.Π. και ο προϊστάμενος Επιθεώρησης που έβγαζε τις βάρδιες περνούν σήμερα το κατώφλι του ανακριτικού γραφείου προκειμένου να ζητήσουν προθεσμία για να απολογηθούν. Κατηγορούνται για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος, καθώς και για δύο πλημμελήματα, ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικών βλαβών από αμέλεια κατά συρροή.