Συγκεκριμένα τόνισε: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα σημειώνεται στην Αττική Οδό, όπου παρά τις προσπάθειες της τροχαίας και της πυροσβεστικής, η εταιρία Αττική Οδός δεν κατάφερε να κρατήσει το δρόμο ανοιχτό. Πιστεύω ότι θα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες και αυτή θα είναι η εισήγησή μου προς τον πρωθυπουργό. Ως πολιτεία οφείλουμε μία συγνώμη σε όσους ταλαιπωρήθηκαν. Γίνεται προσπάθεια αντιδρόμησης, να φτάσουν εκχιονιστικά μηχανήματα της πυροσβεστικής και της ΕΛ.ΑΣ , ώστε να υπάρχει διάνοιξη και να απεγκλωβιστούν οι οδηγοί. Αν λειτουργούσε σωστά η εταιρία διαχείρισης δεν θα αντιμετωπίζαμε αυτό το πρόβλημα.Η κατάσταση με βάση τα δεδομένα που έχουμε στην Αττική οδό βελτιώνεται».
Η προσοχή στρέφεται στη σημερινή ημέρα, για την οποία η κυβέρνηση εκπέμπει μήνυμα αυξημένης προσοχής των πολιτών, συνιστώντας περιορισμό των μετακινήσεων. Το Μέγαρο Μαξίμου από την πρώτη στιγμή της εκδήλωσης των φαινομένων της κακοκαιρίας στην Αττική έθεσε τρεις βασικές προτεραιότητες, οι οποίες αφορούν στην προστασία της ανθρώπινης ζωής, τη διασφάλιση της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας, αλλά και την ομαλότητα του κοινωνικο-οικονομικού βίου.
Γιατί δεν ακολουθήθηκε το σχέδιο με τα σχολεία
Οι ευθύνες για τα όσα έγιναν στην Αττική Οδό θα αναζητηθούν αλλά είναι εύλογο το ερώτημα για ποιον λόγο δεν εκτιμήθηκε από την Κυριακή η επικινδυνότητα της κατάστασης και δεν υπήρξαν ανάλογες αποφάσεις όπως αυτή που πάρθηκε με την τηλεκπαίδευση στα σχολεία.
Από τις 12 το μεσημέρι οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και οι δημόσιες έδιωχναν τον κόσμο και πολύ γρήγορα όλοι εγκλωβίστηκαν στους κεντρικούς οδικούς άξονες. Πράγμα που θα μπορούσε να αποφευχθεί αν εξαρχής υπήρχε απόφαση για τηλεργασία ή ακόμη κια για γενική αργία που πάρθηκε τελικά σήμερα και θα ισχύσει την Τρίτη.
Χριστούγεννα: Κορυφώνεται η έξοδος - Τι πρέπει να προσέξουν οι οδηγοί, υποχρεωτικές οι αλυσίδες
Το χρονικό της ταλαιπωρίας
Αναμφισβήτητα το στοίχημα να κρατηθεί ανοιχτή η Εθνική Οδός «χάθηκε» με… το καλημέρα, καθώς η καθυστερημένη απαγόρευση κυκλοφορίας για τα φορτηγά στη γέφυρα Καλυφτάκη, που ήρθε μετά τις 08:00, ήταν αρκετή για να δημιουργηθούν ουρές χιλιομέτρων μέχρι τον Πειραιά.
Ενα δεύτερο μποτιλιάρισμα προκάλεσαν οι οδηγοί που αναγκάστηκαν να σταματήσουν τα αυτοκίνητά τους στην άκρη του δρόμου για να βάλουν αντιολισθητικές αλυσίδες και ακολούθησε το τελειωτικό χτύπημα που προκλήθηκε με την απόφαση για αποδέσμευση των εργαζομένων στο Δημόσιο στις 12:00 το μεσημέρι, που έφερε χιλιάδες υπαλλήλους στους ήδη μπλοκαρισμένους δρόμους της Αττικής.
Οδηγοί βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στην Αττική Οδό για περισσότερες από 5 και 6 ώρες, προσπαθώντας να διανύσουν αποστάσεις που δεν ξεπερνούσαν τα 12 χιλιόμετρα. Στο ύψος του Γέρακα, 4 νταλίκες «δίπλωσαν», με αποτέλεσμα να διακοπεί εντελώς η κυκλοφορία.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, οι «διπλωμένες» νταλίκες εμπόδισαν τη διέλευση των εκχιονιστικών μηχανημάτων με αποτέλεσμα να μην μπορούν να επιχειρήσουν. «Εκφράζουμε τη λύπη μας για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί και την ταλαιπωρία των οδηγών», ανέφερε χαρακτηριστικά η «Αττική Οδός», τονίζοντας ότι προκλήθηκαν προβλήματα «εξαιτίας οχημάτων που ακινητοποιήθηκαν είτε λόγω μηχανικής βλάβης είτε φόβου και έλλειψης εμπειρίας των οδηγών τους».
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Μπλακ άουτ στα Βόρεια Προάστια: Χωρίς ρεύμα Χολαργός, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή
- Βιασμός ανήλικης από ιερέα-Νέα καταγγελία-σοκ: «Στον οίκο του Θεού πρέπει να είμαστε…
- Τραγωδία στην Κατερίνη: Νεκρό βρέφος 5,5 μηνών από κορονοϊό
- Παρέμβαση εισαγγελέα για το χάος στην Αττική Οδό
- Κορονοϊός 24/01: 19.075 κρούσματα σήμερα – 655 οι διασωληνωμένοι – 111 νέοι θάνατοι
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr