Η ώρα όμως είναι περασμένη και ο σύντροφος ζητεί εξηγήσεις γιατί ένα επαγγελματικό τηλεφώνημα γίνεται αργά το βράδυ. Απαιτεί να μιλήσει ο ίδιος με τον ηθοποιό και του ζητεί σε έντονο ύφος να μην ξαναενοχλήσει. Η κοπέλα βάζει τα κλάματα και τον κατηγορεί ότι καταστρέφει την καριέρα της. Τότε κανείς από τους πρωταγωνιστές της μικρής ιστορίας που φέρνει στο φως ο «Ε.Τ.» δεν φανταζόταν τη συνέχεια.
Ο σύντροφος μπορεί σήμερα να νιώθει δικαιωμένος που αντιλήφθηκε αμέσως ότι τα τηλεφωνήματα του γνωστού πρωταγωνιστή σε ακατάλληλες ώρες δεν ήταν επαγγελματικά, αν και οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνώριζαν ότι ο Πέτρος Φιλιππίδης χρησιμοποιούσε την εξουσία του θιασάρχη για να ρίχνει γυναίκες στα δίχτυα του. Πιο πολύ απ’ όλους όμως δεν μπορεί να συνειδητοποιήσει ο ίδιος πως έστρεψε τα φώτα στο πρόσωπό του με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που είχε συνηθίσει γι’ αυτό και τα πρώτα του λόγια μετά την ανακοίνωση της προφυλάκισης ήταν «Δεν το πιστεύω».
Δεν ήταν ρόλος
Τα πρώτα 24ωρα κυλούν δύσκολα στις φυλακές της Τρίπολης καθώς το πλάνο με τις χειροπέδες -που προσπάθησε πάση θυσία να αποφύγει ζητώντας να απολογηθεί μυστικά μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας- στοιχειώνει μια καριέρα δεκαετιών με επιτυχίες στο θέατρο και την τηλεόραση που άφησαν εποχή. Οι κάμερες πάτησαν βιαστικά το rec και ο ηθοποιός που από πολλούς θεωρήθηκε ο πιο επιτυχημένος κωμικός της γενιάς του, τις κοίταξε για πρώτη φορά με θυμό καθώς αυτό δεν ήταν ρόλος αλλά το αποτέλεσμα των βαρύτατων καταγγελιών σε βάρος του για έναν βιασμό και δύο απόπειρες βιασμού το διάστημα 2008-2014. Οι όποιες ελπίδες του στρέφονται τώρα στα νομικά εργαλεία που έχει στη διάθεσή του και τα οποία σκοπεύει να εξαντλήσει προκειμένου να εξασφαλίσει την ελευθερία του.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής ο ηθοποιός έχει αποφασίσει να καταθέσει άμεσα αίτηση αποφυλάκισης, για την ακρίβεια προσφυγή κατά του εντάλματος προσωρινής κράτησης που του επέβαλαν εισαγγελέας και ανακριτής. Η προσφυγή ωστόσο αναμένεται να κριθεί σε περίπου δύο μήνες από το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών οπότε ο άλλοτε πανίσχυρος θιασάρχης, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής θα πρέπει να προσαρμοστεί στο περιβάλλον της φυλακής. Οταν ολοκληρωθεί η καραντίνα η οποία επιβάλλεται σε όλους τους νεοεισερχόμενους στα σωφρονιστικά καταστήματα λόγων των μέτρων για τον κορονοϊό, θα επιλεγούν το κελί όπου θα κρατηθεί καθώς και οι συγκάτοικοί του σε αυτό. Δεδομένο θεωρείται ότι θα προαυλίζεται με τον γνώριμό του από το θέατρο Δημήτρη Λιγνάδη που κρατείται στην Τρίπολη επίσης για σεξουαλικά αδικήματα.
Από το χειροκρότημα ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ
Ο Πέτρος Φιλιππίδης γεννήθηκε τον Δεκέμβριο του 1963 και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης «Κάρολος Κουν». Σπούδασε επίσης σκηνοθεσία στη Σχολή Σταυράκου ενώ είναι απόφοιτος και του Ωδείου Αθηνών.
Οι πρώτοι του πρωταγωνιστικοί ρόλοι ήρθαν ενώ ακόμα ήταν σπουδαστής, στις παραστάσεις «Αχαρνής», «Ιππής», «Αγαμέμνων», «Πέρσες», «Ορνιθες», «Θεσμοφοριάζουσες», «Προμηθέας Δεσμώτης». Η πορεία του στο θέατρο ήταν λαμπρή με sold out παραστάσεις και «μάχη» των ηθοποιών για μια θέση στον θίασό του. Εξίσου επιτυχημένη ήταν και η επαγγελματική του διαδρομή στην τηλεόραση καθώς συμμετείχε σε εμβληματικές σειρές όπως οι «Απαράδεκτοι» και το «50-50» όπου το κοινό τον αγάπησε στον ρόλο του Νικηφόρου, δίπλα στον Σάκη Μπουλά και τον Παύλο Χαϊκάλη. Είχε, επίσης, βασικούς ρόλους στις σειρές «Ουκ αν λάβεις», «Το κλειδί» και «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο» απ’ όπου απομακρύνθηκε όταν γιγαντώθηκε το κίνημα «metoo» και έγιναν γνωστές οι πρώτες καταγγελίες σε βάρος του από τις ηθοποιούς Αννα-Μαρία Παπαχαραλάμπους, Λένα Δροσάκη και Πηνελόπη Αναστασοπούλου. Συγκεκριμένα οι σεναριογράφοι επέλεξαν να εξαφανίσουν τον «Παρασκευά», τον ήρωα που υποδυόταν ο Πέτρος Φιλιππίδης από τη σειρά της ΕΡΤ.
Η ανακοίνωση που έσπευσε να βγάλει πριν τις καταγγελίες ώστε να μην αναφέρεται το όνομά του, καθώς και η σύντομη νοσηλεία του σε ιδιωτικό νοσοκομείο δεν άλλαξαν την πορεία των πραγμάτων για τον ηθοποιό που έχει στο πλευρό του τη σύζυγό του και τον γιο τους. Της απόφασης για την προφυλάκισή του προηγήθηκε -τον Ιούνιο- η απόφαση για διαγραφή του από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, ρίχνοντας την αυλαία για τον Πέτρο Φιλιππίδη, ενός δημοφιλούς καλλιτέχνη που έφτασε ψηλά και γκρεμίστηκε με θόρυβο.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
H αναδημοσίευση του παραπάνω άρθρου ή μέρους του επιτρέπεται μόνο αν αναφέρεται ως πηγή το ELEFTHEROSTYPOS.GR με ενεργό σύνδεσμο στην εν λόγω καταχώρηση.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr
Ακολουθήστε το EleftherosTypos.gr σε Instagram, Facebook και Twitter