Στις ΗΠΑ, η πορεία της ταινίας είναι θριαμβευτική. Το τετραήμερο που πέρασε, το «Βαϊάνα 2» σημείωσε στις ΗΠΑ εισπράξεις 52 εκατ. δολαρίων, φτάνοντας τα 300 εκατ. δολάρια στο σύνολο. Στον υπόλοιπο κόσμο, η ταινία κατέγραψε εισπράξεις 300 εκατ. δολαρίων και μέχρι αυτή τη στιγμή αναμένεται να έχει ξεπεράσει την επίδοση της πρώτης ταινίας που έκλεισε την πορεία της στις αίθουσες με εισπράξεις 643 εκατ. δολαρίων.
«Το box office έχει καταγράψει μια απίθανη στροφή στις επιδόσεις του από τα μέσα του Ιουνίου, από τότε δηλαδή που έκανε πρεμιέρα το “Τα μυαλά που κουβαλάς 2”. Παράλληλα, τα ρεκόρ που σημειώνονται από την Ημέρα των Ευχαριστιών προκαλούν μια σημαντική αύξηση στα τέλη της χρονιάς και αυτή αναμένεται να ολοκληρωθεί με θετικά αποτελέσματα», σημειώνουν άνθρωποι του χώρου στο «Variety».
Πάντα στο αμερικανικό box office, το «Wicked» με την Αριάνα Γκράντε έκανε εισπράξεις 34,85 εκατ. δολαρίων και έχει φτάσει στις ΗΠΑ στα 320,5 εκατ. δολάρια, ενώ βρίσκεται στην τέταρτη θέση του ετήσιου box office στις ΗΠΑ. Η πορεία της ταινίας στον υπόλοιπο κόσμο δεν είναι αντίστοιχη, καθώς οι εισπράξεις της έως τώρα περιορίζονται στα 135 εκατ. δολάρια, «σπρώχνοντας» το σύνολο στα 455 εκατ. δολάρια. Στη χώρα μας, το «Wicked» προσγειώθηκε απότομα στο πρώτο του τετραήμερο στα 19.801 εισιτήρια πανελλαδικά, με τα 10.673 να σημειώνονται στην Αθήνα.
Πίσω στις ΗΠΑ, ο «Μονομάχος ΙΙ» του Ρίντλεϊ Σκοτ έκανε εισπράξεις 12,4 εκατ. δολαρίων, φτάνοντας τα 235 εκατ. δολάρια στη χώρα και τα 368 εκατ. δολάρια σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα, η ταινία έκοψε 6.008 εισιτήρια στο τετραήμερο που πέρασε και συνολικά έχει κόψει 122.443 εισιτήρια.
Τις εντυπώσεις στις ΗΠΑ έχει κλέψει επίσης το «Interstellar» του Κρίστοφερ Νόλαν, που επανήλθε στις αίθουσες μετά από δέκα χρόνια. Η ταινία προβάλλεται σε μόλις 165 IMAX αίθουσες και κατέγραψε εντυπωσιακές εισπράξεις τετραημέρου στα 4,4 εκατ. δολάρια.
Στη χώρα μας, απογοητευτική πορεία έχει κάνει το «Megalopolis» του Φράνσις Φορντ Κόπολα με μόλις 4.203 εισιτήρια, το «The Substance» με την Ντέμι Μουρ ολοκληρώνει την πορεία του με 51.592 εισιτήρια, ενώ και «Ο νόμος του Μέρφυ» του Αγγελου Φραντζή «αποχαιρετά» με 601 εισιτήρια στο τετραήμερο και 16.797 συνολικά. Ούτε η «Επιστροφή» του Ουμπέρτο Παζολίνι με τον Ρέιφ Φάινς και τη Ζιλιέτ Μπινός στον ρόλο του Οδυσσέα και της Πηνελόπης, αντίστοιχα, κατάφερε να κάνει τη διαφορά, καθώς μετά από δύο εβδομάδες στις αίθουσες έκοψε 10.605 εισιτήρια. Τέλος, δύο από τις πρεμιέρες της περασμένης Πέμπτης, το «48 ώρες στην Ταϊβάν» και το «Το βράδυ που ο μπαμπάς έσωσε τα Χριστούγεννα» απέτυχαν να φέρουν κόσμο στις αίθουσες, κόβοντας 2.100 και 2.735 εισιτήρια, αντίστοιχα.
Αντιθέτως, αρκετά καλή πρεμιέρα έκανε η «Maria» του Πάμπλο Λαρέν με την Αντζελίνα Τζολί, καθώς η ταινία έκανε τετραήμερο με 37.380 εισιτήρια πανελλαδικά.
Ολα τα βλέμματα στρέφονται πλέον στην πρεμιέρα του «Υπάρχω» του Γιώργου Τσεμπερόπουλου στις 19 Δεκεμβρίου, ταινία για τη ζωή και τα τραγούδια του Στέλιου Καζαντζίδη.